Η επιχειρηματικότητα έχει και τα «αναπάντεχά» της.
Δίπλα – δίπλα στο Θριάσιο θα εγκατασταθούν, όπως όλα δείχνουν, δυο ανταγωνίστριες εταιρείες στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.
Η μία θα έχει υπό τη διαχείρισή της το Θριάσιο Ι και η άλλη (εφόσον η προσφορά που κατέθεσε πληροί τα κριτήρια του διαγωνισμού) το Θριάσιο ΙΙ.
Η Goldair, μαζί με την ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ, θα εκμεταλλεύεται το Θριάσιο Ι, το οποίο φιλοδοξεί να καταστεί το μεγαλύτερο logistics center της Ελλάδας.
Από την άλλη, η ιταλική ΤΡΑΙΝΟΣΕ ή καλύτερα η Hellenic Train, όπως μετονομάστηκε την Παρασκευή, θα λειτουργεί το Θριάσιο ΙΙ, το οποίο είναι σιδηροδρομικό terminal, με αποθήκες.
Goldair και Hellenic Train έχουν «διασταυρώσει τα ξίφη τους» παλαιότερα στην Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, έπειτα από καταγγελία της Goldair, οπότε με ενδιαφέρον αναμένεται η «συνύπαρξή» τους στο Θριάσιο.
Μάλιστα, έπειτα από τη διαφαινόμενη αναβάθμιση τους σπουδαιότητας των εμπορευματικών μεταφορών για την Hellenic Train…