Αύξηση της κερδοφορίας κατά 8,7%, φτάνοντας τα 31,35 εκατ. δολάρια, παρουσίασε η «ΣΕΠ» το 2016.
Η άνοδος της κερδοφορίας της «ΣΕΠ», η οποία διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, οφείλεται στην αύξηση της διακίνησης των εμπορευματοκιβωτίων και συνεπακόλουθα, των εσόδων.
Τα έσοδα παρουσίασαν αύξηση 12,9%, φτάνοντας τα 176,22 εκατ. δολάρια και τα εμπορευματοκιβώτια 14,4%, ανερχόμενα στα 3,47 εκατ.
Μάλιστα, όπως αναφέρει η Cosco Shipping Ports, η κερδοφορία του Πειραιά, μαζί με το λιμάνι του Γκουαντγκτζού στη νότια Κίνα, πέτυχαν τις υψηλότερες επιδόσεις, με το κινεζικό λιμάνι να υπολείπεται στην κερδοφορία κατά περίπου 19 εκατ. δολάρια, έναντι του Πειραιά.
Υπενθυμίζεται ότι στην 8η θέση των μεγαλύτερων εμπορευματικών λιμένων της Ευρώπης παρέμεινε, το 2016, ο Πειραιάς (ΟΛΠ + Cosco), διακινώντας 3,67 εκατ. εμπορευματοκιβώτια.
Στην 1η θέση της κατάταξης παρέμεινε το Ρότερνταμ (12,3 εκατ.), στην 2η η Αμβέρσα (10,03) και στην 3η το Αμβούργο (8,9 εκατ.).
Ωστόσο, ο Πειραιάς, σύμφωνα με στοιχεία που επεξεργάστηκε το PortEconomics, σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση τη περίοδο 2007 – 2016, ήτοι 167,7%.