Οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας επανακτούν σταδιακά επιβάτες.
Η διατήρηση της τιμής του εισιτηρίου στα ίδια επίπεδα, παρά τις ανατιμήσεις στα καύσιμα, λόγω της παγκόσμιας ενεργειακής κρίσης, αλλά και οι βελτιωτικές παρεμβάσεις στο συγκοινωνιακό δίκτυο καθιστούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, εκ νέου, βασική επιλογή του επιβατικού κοινού για τις μετακινήσεις εντός του αστικού ιστού.
Ο όμιλος ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι πέτυχε, στο πρώτο εξάμηνο του έτους και, έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, άνοδο εισπράξεων 83% και επικυρώσεων 58%.
Τα στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του 2022 καταδεικνύουν, σε γενικές γραμμές, ότι κάθε μήνας πλησιάζει περισσότερο στα επίπεδα «κανονικότητας» προ της πανδημίας (εισπράξεις και επικυρώσεις έτους 2019).
Είναι ενδεικτικό ότι, τόσο οι εισπράξεις, όσο και οι επικυρώσεις του πρώτου τριμήνου του έτους ανήλθαν στο 63% του πρώτου τριμήνου του 2019.
Στη συνέχεια, θετικά συνέβαλε η άνοδος του τουρισμού, καθώς στην έναρξη του καλοκαιριού, τον Ιούνιο οι επικυρώσεις ανήλθαν στο 71% και οι εισπράξεις στο 75% του Ιουνίου του 2019.
Μεγάλη άνοδος διαπιστώνεται στις μετακινήσεις από και προς το αεροδρόμιο της Αθήνας, καθώς τον Ιούνιο σημειώθηκε αύξηση 131% στις επικυρώσεις και 137% στις εισπράξεις έναντι του Ιουνίου του 2021.
Αντίστοιχα, τον Ιούλιο του 2022, παρουσιάζεται αύξηση 52% στις επικυρώσεις και άνοδος 54% στις εισπράξεις από τα προϊόντα μετακίνησης που χρησιμοποιήθηκαν έναντι του Ιουλίου 2021(Τα ποσοστά αύξησης του Ιουλίου είναι μικρότερα από τα αντίστοιχα του Ιουνίου, εξαιτίας του γεγονότος ότι τον Ιούλιο του 2021 είχε αυξηθεί σημαντικά η τουριστική κίνηση).
Διευρύνονται οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου
Εκτός από την άνοδο επικυρώσεων και εισπράξεων, μεγάλη αύξηση σημειώνεται στην αγορά προϊόντων μετακίνησης μέσω διαδικτύου.
Το νέο, φιλικό προς τον χρήστη, περιβάλλον της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ, κερδίζει την αποδοχή του επιβατικού κοινού, με τις διευρυμένες δυνατότητες ενημέρωσης και online αγοράς προϊόντων.
Τη διετία 2021-2022, ο αριθμός των χρηστών έχει σημειώσει αλματώδη αύξηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, γεγονός που αποτυπώνεται και στις εισπράξεις από διαδικτυακές αγορές.
Συγκεκριμένα, το διαδίκτυο παρουσιάζει το πρώτο εξάμηνο του 2022 τη μεγαλύτερη άνοδο στις εισπράξεις έναντι του αντίστοιχου εξαμήνου του 2021, με αύξηση 238%, ενώ σε απόλυτα μεγέθη πλησιάζει τις πωλήσεις σε περιόδους «κανονικότητας» (έτος 2019) περισσότερο από όλα τα υπόλοιπα κανάλια πώλησης.