Άγονος κατέστη ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του Θριασίου ΙΙ, καθώς η δεσμευτική προσφορά των Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) και DAMCO του ομίλου Κοπελούζου ήταν εκπρόθεσμη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόθεση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών αποτελεί η άμεση επαναπροκήρυξη, καθώς το Θριάσιο ΙΙ λειτουργεί «συμπληρωματικά» με το Θριάσιο Ι, στο οποίο έχει ανακηρυχθεί ανάδοχος η κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ – GOLDAIR (αναμένεται, το επόμενο διάστημα, να περάσει από τη Βουλή η τροποποιημένη σύμβαση παραχώρησης για το Θριάσιο Ι).
Τι αφορά το Θριάσιο ΙΙ
Σημειώνεται ότι το Θριάσιο ΙΙ αφορά ακίνητο έκτασης 1.450 στρεμμάτων περίπου, κυριότητας ΟΣΕ, στο οποίο έχουν κατασκευασθεί και υφίστανται σιδηροδρομικές υποδομές, οδοί πρόσβασης, σιδηροδρομικός σταθμός διαλογής, χώροι εναπόθεσης φορτίων, χώροι τελωνείου και γραφείων, καθώς και χώροι αποθήκευσης και άλλα κτήρια υποστηρικτικών υπηρεσιών.
Η σύμβαση παραχώρησης που θα συναφθεί, εφόσον στεφθεί από επιτυχία ο νέος διαγωνισμός, έχει ως αντικείμενο την εκτέλεση του τεχνικού έργου (ολοκλήρωση μελετών, κατασκευή έργων και προμήθεια εξοπλισμού) του σιδηροδρομικού terminal, καθώς και την παροχή των υπηρεσιών, τη λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του κατά τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης.
Φώτης Φωτεινός