Από τον Σεπτέμβριο του 2014, η κυκλοφορία της Αττικής Οδού διαγράφει ανοδική πορεία.
Σύμφωνα με τις αρχικές εκτιμήσεις, η περσινή κυκλοφορία παρουσίασε αύξηση σχεδόν 4%. Άνοδος της κυκλοφορίας αναμένεται και το 2017, ωστόσο η ποσοστιαία αύξηση ίσως καταστεί μικρότερη.
Κατά μέσο όρο, οι ημερήσιες διελεύσεις στον αυτοκινητόδρομο ανήλθαν στις 307.000 το 2009, 250.000 το 2011, 215.000 τo 2012, 200.560 το 2013 και κάτω από τις 200.000 το 2014.
Αντίθετα, το 2015 σημειώθηκε οριακή άνοδος στις 201.072, με τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης να διαπιστώνονται τον Σεπτέμβριο του 2014. Η ανοδική τάση συνεχίστηκε και το 2016 (σχεδόν κατά 4%).
Άξιο αναφοράς είναι ότι η Αττική Οδός παραμένει ο πιο κερδοφόρος αυτοκινητόδρομος.
Το 2015, είχε έσοδα 162,7 εκατ., έναντι 159,6 εκατ. το 2014 και καθαρά κέρδη 29,5 εκατ., έναντι 36,5 εκατ. το 2014.
Το έργο της Αττικής Οδού κόστισε περί τα 1,3 δισ. ευρώ περίπου. Το κόστος χρηματοδοτήθηκε κατά 35%, με το ποσό των 420 εκατ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο, με συμμετοχή και πόρων του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης.
Φ. Φωτεινός