Τον προϋπολογισμό του 2023 του λιμένα Πάτρας ενέκρινε το υπουργείο Ναυτιλίας.
Σύμφωνα με αυτόν, τα έσοδα θα ανέλθουν στα 7,04 εκατ. και τα έξοδα στα 6,39 εκατ., με βάση το Ευρωπαϊκό Σύστημα Λογαριασμών – ESA.
Σύμφωνα με την έκθεση GREPORT 2022, το λιμάνι της Πάτρας εξυπηρετεί επιβατικά και εμπορικά τη Νότια και εν μέρει την Κεντρική Ελλάδα.
Ανήκει στους λιμένες διεθνούς ενδιαφέροντος και ανήκει στο κεντρικό δίκτυο του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (Trans-European Transport Networks).
Το Βόρειο τμήμα του λιμένα διαθέτει τέσσερις προβλήτες με κρηπιδώματα μήκους 3.000 μέτρων και με βάθη από 8,5 μ. έως 10,4 μ.
Το Βόρειο τμήμα διαθέτει κυματοθραύστη 1.655 μ. και χερσαία έκταση 105.000 τ.μ. Χρησιμοποιείται για διακίνηση φορτίων (χύδην ξηρά και υγρά φορτία) καθώς και επιβατική κίνηση (εσωτερικού και εξωτερικού), ενώ διαθέτει και χωροθετημένη μαρίνα χωρητικότητας 450 σκαφών με οκτώ σταθερούς και τρεις πλωτούς προβλήτες.
Το Νότιο τμήμα του λιμένα διαθέτει πέντε νηοδόχους με μήκος κρηπιδωμάτων 992 μ. και βάθος 10,5 μ..
Η χερσαία έκταση καταλαμβάνει 544.000 τ.μ. και διαθέτει κυματοθραύστη 1.236 μ. Χρησιμοποιείται για επιβατική κίνηση εξωτερικού καθώς και για εμπορική διακίνηση (trailers).
Διαθέτει κτιριακές εγκαταστάσεις συνολικής επιφάνειας 6.974 τ.μ.