Σε ενημέρωση των πελατών της αναφορικά με την απεργία των πληρωμάτων θαλάμου επιβατών σε Ισπανία, Βέλγιο, Ολλανδία, Πορτογαλία, Ιταλία και Γερμανία προχώρησε η Ryanair.
Σύμφωνα με την αεροπορική, όλοι οι πελάτες της που επηρεάστηκαν έλαβαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και γραπτά μηνύματα SMS το πρωί, σχετικά με την ακύρωση της πτήσης τους, 3 ημέρες πριν την πτήση.
Μάλιστα, ζητεί συγνώμη στους 30.000 (από τους 450.000) πελάτες που είναι πιθανόν να επηρεαστούν από αυτές τις απεργίες της 28ης Σεπτεμβρίου και συστήσει σε όσους δεν έχουν λάβει ακόμη μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή SMS να αναμένουν ότι η πτήση τους θα λειτουργήσει όπως έχει προγραμματιστεί.
Καταλήγοντας τονίζει ότι πάνω από το 90% των 2.400 πτήσεων της Ryanair και των 450.000 πελατών της Παρασκευής δεν θα επηρεαστούν από τις απεργίες αυτές.
Σε δηλώσεις της η low-cost αεροπορική εταιρεία τονίζει τα εξής: «Ο αριθμός των πτήσεων που ακυρώθηκαν αυτή την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου έχει μειωθεί σε 150 (από τις αναμενόμενες 190), καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των προσωπικού μας θα λειτουργήσει κανονικά.
Πάνω από το 92% των 2.400 πτήσεων της Ryanair της Παρασκευής δεν θα επηρεαστούν από αυτές τις περιττές απεργίες και θα λειτουργήσουν όπως έχει προγραμματιστεί.
Όλοι οι πελάτες που επηρεάστηκαν έλαβαν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και μηνύματα SMS 3 ημέρες νωρίτερα (χθες, 25 Σεπτεμβρίου), ενημερώνοντάς τους για την ακύρωση της πτήσης τους και τις επιλογές τους.
Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη σε εκείνους τους πελάτες που επλήγησαν από αυτές τις περιττές απεργίες την Παρασκευή, κάνοντας ό,τι ήταν δυνατό για να τις αποφύγουμε».