Ένα από τα πιο ακανθώδη ζητήματα που προέκυψαν στις αερομεταφορές από την πανδημία του Covid – 19 είναι οι αποζημιώσεις των επιβατών από τις ακυρώσεις των δρομολογίων.
Η Emirates ανακοίνωσε χθες ότι επέστρεψε 1,4 δισ. δολάρια στους πελάτες της έπειτα από ακυρώσεις πτήσεων εξαιτίας της πανδημίας.
“Η Emirates αποκαλύπτει ότι επέστρεψε περισσότερα από 5 δισ. ντιράμ”, ήτοι 1,4 δισ. δολάρια, αναφέρει, σε ανακοίνωσή της, η εταιρεία.
“Περισσότερα από 1,4 εκατ. αιτήματα για επιστροφή χρημάτων αντιμετωπίστηκαν από τον Μάρτιο, το οποίο αντιπροσωπεύει το 90% του συνόλου των αιτημάτων”, προσθέτει η εταιρεία του Ντουμπάι.
Η Emirates κατέγραψε καθαρό κέρδος 1,1 δισ. ντιράμ (288 εκατ. δολάρια) για το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο, έναντι 237 εκατ. δολάρια την προηγούμενη χρονιά.
Η Emirates σημειώνει ότι σήμερα εξυπηρετεί 80 προορισμούς (έναντι περισσότερων από 140 πριν από την πανδημία) και σκοπεύει σταδιακά να επεκτείνει το δίκτυό της με την χαλάρωση των περιορισμών στα ταξίδια.
Ο διευθυντής επιχειρήσεων της εταιρείας Άντελ Αλ Ρέντα δήλωσε, τον περασμένο μήνα, ότι η εταιρεία προβλέπει να ξαναρχίσει τις πτήσεις της προς όλους τους προορισμούς του δικτύου της ως το καλοκαίρι του 2021.
Η αεροπορική εταιρεία, η οποία απασχολούσε περίπου 60.000 άτομα, μεταξύ των οποίων 4.300 πιλότους, πριν από την πανδημία του COVID-19, ανακοίνωσε μια σειρά από περικοπές θέσεων εργασίας, χωρίς να διευκρινίσει αριθμό.