Η Lufthansa δήλωσε ότι σχεδιάζει να επαναφέρει τα Airbus A380 jumbo jet το καλοκαίρι του 2023, ενώ την ίδια στιγμή προειδοποιεί το επιβατικό κοινό ότι θα συνεχιστούν οι “αναταράξεις” στις αερομεταφορές τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με επιστολή έξι κορυφαίων στελεχών του αεροπορικού ομίλου -που περιλαμβάνει τις αεροπορικές Lufthansa, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings και Swiss- προς τα μέλη του προγράμματος “Miles & More”, η Lufthansa παραδέχεται ότι δεν είναι σε θέση να συμβαδίσει με την ταχύτητα ανάκαμψης του ταξιδιού.
Μάλιστα, ζητείται συγγνώμη από τους επιβάτες και πελάτες του ομίλου για την ταλαιπωρία τους μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών και την έναρξη της τουριστικής περιόδου.
«Δυστυχώς, όσο ξεκινά το καλοκαίρι στο βόρειο ημισφαίριο και καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί έχουν σχεδόν πλήρως αρθεί, όλοι όσοι απασχολούνται στον κλάδο της αεροπλοΐας παγκοσμίως φθάνουν καθημερινά στα όρια των διαθέσιμων πόρων τους.
Η εκτόξευση του συστήματος αερομεταφορών από το περίπου 0 στο 90% είναι σαφές ότι δεν προχωρά με την αξιοπιστία, τον δυναμισμό και τη συνέπεια που θα θέλαμε να σας προσφέρουμε και πάλι», αναφέρει στην επιστολή ο επικεφαλής της Lufthansa Carsten Spohr.
«Θέλουμε να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς: Τις επόμενες εβδομάδες, καθώς ο αριθμός των επιβατών συνεχίζει να αυξάνεται, είτε πρόκειται για ταξίδι αναψυχής είτε για επαγγελματικούς λόγους, η κατάσταση είναι απίθανο να βελτιωθεί σύντομα.
Λείπουν πάρα πολλοί εργαζόμενοι και πόροι, όχι μόνο από τους εταίρους μας, αλλά και από κάποιους δικούς μας τομείς», παραδέχονται τα στελέχη του ομίλου στην επιστολή τους και διαβεβαιώνουν ότι όλες οι εταιρείες του κλάδου προσλαμβάνουν συνεχώς προσωπικό, ενώ εκτιμούν ότι η κατάσταση δεν θα εξομαλυνθεί πριν από τον χειμώνα.
Ειδική μνεία γίνεται και στον πόλεμο της Ουκρανίας, ο οποίος, όπως εξηγείται, προκαλεί σοβαρά προβλήματα στις αερομεταφορές, καθώς έχει περιοριστεί ο ευρωπαϊκός εναέριος χώρος.
Καταλήγοντας, υπόσχονται ότι το προσωπικό του ομίλου θα κάνει «ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό» για να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο τους επιβάτες παρόλες τις δυσκολίες, ενώ ζητείται η κατανόηση για το ενδεχόμενο το ταξίδι να μην είναι όπως θα το ήθελε ο πελάτης.
Να σημειωθεί ότι, εκτός από τον διευθύνοντα σύμβουλο Carsten Spohr, τα μέλη του εκτελεστικού συμβουλίου του ομίλου της Lufthansa που υπέγραψαν την επιστολή ήταν η chief customer officer Christina Foerster, ο chief commercial officer Harry Hohmeister, ο chief operations officer Detlef Kayser, ο chief HR & Legal officer Michael Niggemann και ο CFO Remco Stebergenco.