Καθαρά κέρδη 65,6 εκατ. ευρώ κατέγραψε το 2022, για πρώτη φορά μετά το 2017, η TAP Air Portugal.
Το 2021, οι ζημιές της αεροπορικής εταιρείας, η οποία κρατικοποιήθηκε το 2020 και επί του παρόντος βρίσκεται υπό καθεστώς αναδιάρθρωσης, ανήλθαν σε σχεδόν 1,6 δισ. ευρώ.
Ο τζίρος του ομίλου αεροπορικών εταιρειών, τον οποίο η κυβέρνηση επιθυμεί να ιδιωτικοποιήσει εκ νέου, ανήλθε σε σχεδόν 3,5 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 151% σε σύγκριση με το 2021.
Η πορτογαλική εταιρεία, που είχε καταγράψει καθαρά κέρδη 21 εκατ. ευρώ για τελευταία φορά το 2017, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, επέστρεψε σε κερδοφόρα πορεία δύο χρόνια πριν από τον στόχο που είχε τεθεί στο πλάνο διάσωσης που επέβαλαν οι Βρυξέλλες.
«Κατά τη διάρκεια του πρώτου πλήρους έτους εφαρμογής του πλάνου αναδιάρθρωσης, η TAP πέτυχε λειτουργικά κέρδη τα οποία είναι κορυφαία όλων των εποχών για την εταιρεία», υπογράμμισε η διευθύνουσα σύμβουλος του TAP Christine Ourmières-Widener, η οποία ωστόσο απολύθηκε στις αρχές Μαρτίου.
Σύμφωνα με την ίδια, «κατά το δ’ τρίμηνο του 2022, η TAP μπόρεσε να δημιουργήσει τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα στην ιστορία της και ρεκόρ κερδοφορίας».
Το 2022, η TAP μετέφερε 13,8 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο κατά 136,1% έναντι του 2021, «φτάνοντας στο 81% του επιπέδου που καταγράφηκε το 2019», προ Covid-19, συμπλήρωσε ο αεροπορικός όμιλος.
Επίσης, ο αριθμός πτήσεων που πραγματοποιήθηκαν αυξήθηκε κατά 74,9%, πέρυσι, φτάνοντας στο 79% των επιπέδων προ πανδημίας.