Κάθε χρόνο πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια επιβάτες ταξιδεύουν αεροπορικώς, και ενώ οι περισσότεροι σχεδιάζουν προσεκτικά το ταξίδι τους, έως τώρα, δεν ήταν σε θέση να επιλέξουν το αεροσκάφος της προτίμησης τους ή την εμπειρία μέσα στην καμπίνα της δικής τους επιλογής.
Η Airbus κινείται να το αλλάξει αυτό, προσφέροντας μια σειρά από πρωτοβουλίες που θα επιτρέπει στους επιβάτες να περιγράψουν τις πρώτες επιλογές τους.
Αυτά θα παρουσιάσει η Airbus στο ITB Berlin Travel Show, που είναι η μεγαλύτερη ταξιδιωτική εμπορική έκθεση στον κόσμο, στις 8-12 Μαρτίου.
Οι πελάτες σήμερα όλο και περισσότερο θέλουν να «σχεδιάσουν» τις δικές τους εμπειρίες.
Στις 9 Μαρτίου στο Βερολίνο, η Airbus θα ανακοινώσει μια συναρπαστική πρωτοβουλία για τη στήριξη των αεροπορικών εταιρειών στη διαφοροποίηση προσφορών των προϊόντων τους, με βάση τον τύπο του αεροσκάφους.
Επίσης στην ITB, η Airbus θα παρουσιάσει το iflyA380.com, το πρώτο site που αφορά κρατήσεις θέσεων στον κόσμο που προτείνει το Α380 ως κριτήρια για τους επιβάτες κατά την επιλογή του ταξιδιού τους.
Η νέα ιστοσελίδα iflyA380.com επιτρέπει στους χρήστες να περιηγηθούν και να αναζητήσουν όλες τις πτήσεις, όλους τους προορισμούς και τις αεροπορικές εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες σε A380.
Μόλις η επιθυμητή πτήση Α380 έχει επιλεχθεί, οι πελάτες μεταφέρονται απευθείας στην ιστοσελίδα της κράτησης των επιλεγμένων αεροπορικών εταιρειών , χωρίς επιπλέον κόστος.
Διάφορες έρευνες δείχνουν ότι το 98% των επιβατών ενός A380 θα πρότειναν σε φίλους & γνωστούς να ταξιδέψουν με το πιο ευρύχωρο αεροσκάφος στον κόσμο και ότι το 60% είναι πρόθυμοι να κάνουν μια επιπλέον προσπάθεια για να πετάξουν με αυτό.
«Γνωρίζουμε πόσο οι επιβάτες αγαπούν το A380. Με το iflyA380.com, θα ενδυναμώσουμε το επιβατικό κοινό να επιλέγει την ταξιδιωτική εμπειρία που επιθυμεί, όπως την επιθυμεί.
Τώρα, τα ταξίδι μέχρι τον προορισμό θα μπορεί να είναι εξίσου απολαυστική όσο και η ίδια η παραμονή», λέει ο Bob Lange, Airbus Head of Market and Product Strategy,” Τα Airbus αεροσκάφη προσφέρουν βασικές διαφοροποιήσεις για τις αεροπορικές εταιρείες, προσθέτοντας αξία στην προσφορά, και στους επιβάτες, ενισχύοντας τους εμπειρία τους”.