Στα πλαίσια του εορτασμού των 5 χρόνων λειτουργίας της, η AirHelp παρουσίασε τις πιο περίεργες δικαιολογίες που δίνουν οι αεροπορικές εταιρείες, ώστε να αποφύγουν τις αποζημιώσεις.
Για καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων, οι επιβάτες δικαιούνται έως και 600€ αποζημίωση ανά άτομο.
Σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό νόμο ΕC 261, οι “έκτακτες και ειδικές περιπτώσεις ”, όπως έκτακτες απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες ή έκτακτη ιατρικό θέμα, απαλλάσσουν τις αεροπορικές εταιρίες από την υποχρέωσή τους να δώσουν αποζημίωση.
Όμως ορισμένες αεροπορικές εταιρίες εκμεταλλεύονται τον ορισμό της έκτακτης περίπτωσης προς όφελός τους.
Οι top 3 δικαιολογίες: η δύναμη του ήλιου, βρώμικες τουαλέτες και μυστήριοι επιβάτες
-Κατά τη διάρκεια λειτουργίας της, η AirHelp έχει ακούσει τις πιο περίεργες δικαιολογίες από τις αεροπορικές εταιρίες για έκτακτες καταστάσεις, όπως ότι το αεροπλάνο είναι παγωμένο και πρέπει να περιμένουν να βγει ο ήλιος για να ξεπαγώσει.
-Στην Αγγλία, μία αεροπορική εταιρία δήλωσε ότι η καθυστέρηση οφείλεται σε κάποιο ιατρικό πρόβλημα. Όταν η υπόθεση έφτασε στο δικαστήριο, το «έκτακτο» πρόβλημα ήταν η έλλειψη καθαριότητας της τουαλέτας.
Ο πιλότος διέταξε να μην φύγει το αεροπλάνο μέχρι να βρεθεί η καθαρίστρια να καθαρίσει την τουαλέτα σωστά και έτσι η πτήση καθυστέρησε 45 λεπτά.
-Μία περίεργη υπόθεση έλαβε χώρα και στη Γερμανία. Για να αποφύγει η αεροπορική εταιρία να πληρώσει αποζημίωση, υποστήριξε ότι ο πελάτης που ζητούσε αποζημίωση στην πραγματικότητα δεν υπήρχε! Φυσικά στο δικαστήριο αποδείχθηκε η ύπαρξή του και έτσι κέρδισε την αποζημίωση.