Κανονικά διεξάγονται όλες οι πτήσεις από νωρίς το πρωί στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», καθώς σήμερα παραδόθηκε ο κεντρικός διάδρομος προσγείωσης – απογείωσης 16-34, όπως είχε ανακοινώσει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Από την πλευρά της Fraport Greece, ο υπεύθυνος επικοινωνίας Γιάννης Παπάζογλου δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι όλα λειτουργούν χωρίς κανένα πρόβλημα.
Την ευθύνη για τα έργα που έγιναν στο σημείο τομής του κεντρικού διαδρόμου προσαπογείωσης είχε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, ενώ για το διάστημα υλοποίησης των έργων χρησιμοποιήθηκε βοηθητικός διάδρομος (τροχόδρομος), που σε συνδυασμό με τις δύσκολες καιρικές συνθήκες είχε ως αποτέλεσμα να σημειωθούν καθυστερήσεις και αναβολές πτήσεων στη διάρκεια του χειμώνα.
Τα έργα που αρχικά είχαν προγραμματιστεί να γίνουν νωρίτερα, μετατέθηκαν στο χειμώνα, ύστερα από αίτημα των φορέων του τουρισμού και των τοπικών αρχών, λόγω της αυξημένης τουριστικής κίνησης που υπάρχει τη θερινή σεζόν.
Σε ό,τι αφορά τη Fraport Greece, ο κ. Παπάζογλου δήλωσε ότι τα άμεσα βελτιωτικά έργα έχουν ξεκινήσει και αφορούν ορισμένες «βελτιωτικές κινήσεις στις τουαλέτες και στους εμπορικούς χώρους, ενώ γίνονται έργα για τη διευκόλυνση της διαδικασίας αλλαγής ροών και ελέγχου των επιβατών, ώστε να μην δημιουργείται συμφόρηση».
Παράλληλα, σύμφωνα με τον ίδιο, μόλις ολοκληρωθούν οι έλεγχοι για οβίδες από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, αναμένεται να ξεκινήσει η θεμελίωση του νέου τερματικού σταθμού έκτασης 32.000 τμ.
Σημειώνεται, ότι η ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης καθιστούν αφενός τον αεροδιάδρομο απόλυτα ασφαλή και αφετέρου, αποσοβείται οριστικά ο κίνδυνος επιστροφής πολλών εκατομμυρίων ευρώ στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, καθώς τα έργα ήταν συγχρηματοδοτούμενα από κεφάλαια προερχόμενα από τα διαρθρωτικά ταμεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Πριν μια βδομαδα, ΠΟΥΛΙ ρουφηχτηκε σε μηχανη αεροπλανου της Ryanair, που επεστρεψε για ελεγχο. Η πορεια του αεροπλανου κατα την απογειωση, ηταν στην ΕΥΘΕΙΑ του νεου διαδρομου, ΔΔΒ, οπότε περασε πανω απο το δελτα του Αξιού και των αλλων 3 ποταμων, που ειναι ΒΙΟΤΟΠΟΣ με μεγαλη …κυκλοφορια πουλιων. Ολα φαινονται στο αποτυπωμα της συντομης πτησης στο FlyghtRadar.
Τα ~20 χλμ θαλασσας δεν ηταν αρκετα για να παιρει υψος το αεροσκαφος και να υπερβει το υψος πτησης των πουλιων; Αυτο θα εχουμε στο εξης;;;