Εκτός από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που θα διαχειριστεί η Fraport, το ελληνικό δημόσιο έχει, υπό την κατοχή του, άλλα 23.
Για τα 23 «ορφανά αεροδρόμια», που θα ενταχθούν στο υπερΤαμείο και ειδικότερα, την Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας, το ελληνικό δημόσιο αναζητεί τη βέλτιστη αξιοποίησή τους.
Σύμφωνα με την σχετική έκθεση συμβούλου, επτά αεροδρόμια θα μπορούσαν να προσελκύσουν ενδιαφέρον και δη, της Πάρου, εξαιτίας του νέου διαδρόμου, της Χίου, της Καλαμάτας, λόγω του ξενοδοχείου Costa Navarino, της Νάξου, του Άραξου, της Καρπάθου και της Ικαρίας.
Σε δεύτερο επίπεδο, των Ιωαννίνων, της Αλεξανδρούπολης, των Κυθήρων και της Νέας Αγχιάλου.
Οι προτάσεις για την αξιοποίηση τους ποικίλες, όπως παραχώρηση για 40 έτη, μεμονωμένα ή σε ομάδες, στις οποίες θα συμπεριλαμβάνονται κερδοφόρα, αλλά και μη κερδοφόρα αεροδρόμια.
Τα αεροδρόμια που πρόκειται να μεταφερθούν στο υπερΤαμείο είναι των: Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Αστυπάλαιας, Χίου, Σύρου, Σκύρου, Ικαρίας, Ιωαννίνων, Καλαμάτας, Καλύμνου, Καρπάθου, Κάσου, Καστελόριζου, Καστοριάς, Κοζάνης, Κυθήρων, Λέρου, Λήμνου, Μήλου, Νέας Αγχιάλου, Νάξου, Πάρου, Σητείας.