«Έσπασε το φράγμα» των 30 εκατ. επιβατών η Fraport Greece. Τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η εταιρεία διακίνησαν πέρσι 30,15 εκατ. επιβάτες, έναντι 29,87 εκατ. το 2018, σημειώνοντας άνοδο 0,9%.
Της Βάσως Βεγιάζη
Η οριακή άνοδος φανερώνει τα σημάδια ωρίμανσης του ελληνικού τουρισμού (έχουν ενισχυθεί οι ροές προς Τουρκία) και την έντονη εποχικότητα των περιφερειακών αεροδρομίων, τα οποία αντιμετώπισαν πέρσι και την κατάρρευση της Thomas Cook
Tα αεροδρόμια της Μυκόνου, του Ακτίου και της Μυτιλήνης παρουσίασαν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο, ήτοι 8,9%, 7,2% και 4,1% αντίστοιχα.
Στον αντίποδα, τη μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση σημείωσαν τα αεροδρόμια της Καβάλας, της Κέρκυρας και των Χανίων, ήτοι 20,6%, 2,6% και 0,8% αντίστοιχα.
Την μεγαλύτερη «δεξαμενή» επιβατών, όπως ήταν φυσικό, αποτέλεσε η Ελλάδα. Οι Έλληνες επιβάτες βρίσκονται στην 1η θέση, καθώς ο αριθμός τους ανήλθε στα 6,903 εκατ.
Ακολουθούν, η Μεγάλη Βρετανία, η Γερμανία και η Ιταλία με 5,435 εκατ. , 4,344 εκατ. και 1,737 εκατ. επιβάτες αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι, το 2019, σηματοδότησε την ολοκλήρωση των έργων σε εννέα από τα δεκατέσσερα αεροδρόμια που διαχειρίζεται η εταιρεία, δηλαδή στα Χανιά, στη Ζάκυνθο, στην Καβάλα, στο Άκτιο, στην Κεφαλονιά, στη Μυτιλήνη, στη Ρόδο, στη Σάμο και στη Σκιάθο. Απομένουν της Θεσσαλονίκης, της Μυκόνου, της Κω, της Σαντορίνης και της Κέρκυρας.