Εως τα τέλη του έτους αναμένεται η έκβαση της Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών μεταξύ της Fraport Greece και του υπουργείου Μεταφορών.
Εάν το αποτέλεσμα δεν ικανοποιήσει τις δυο πλευρές, τότε η υπόθεση θα οδηγηθεί σε Διαιτησία.
«Η διαδικασία της Επίλυσης Τεχνικών Διαφορών, η οποία προβλέπεται ρητώς στη σύμβαση παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, αποτελεί πάγια διεθνή πρακτική για τέτοιου μεγέθους έργα», αναφέρουν στελέχη που παρακολουθούν την παραχώρηση.
Η γερμανοελληνική κοινοπραξία αξιώνει 74,5 εκατ. ευρώ από το ελληνικό δημόσιο (60 εκατ., χωρίς ΦΠΑ), λόγω «ζημιών» που υπέστη από τα μεταβιβασθέντα περιουσιακά στοιχεία, ήτοι από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.
Με την ανάληψη της διαχείρισης των αεροδρομίων, η εταιρεία υποστηρίζει ότι διαπίστωσε μια μερικώς «διαφορετική εικόνα», σε σχέση με εκείνη, όταν υπέβαλε τη δεσμευτική προσφορά, κάτι το οποίο απαίτησε ενέργειες αποκατάστασης (σπασμένοι σωλήνες, κτλ.) ή και περιουσιακά στοιχεία που τυχόν δεν υπήρχαν ή εξέλειπαν.
Από την πλευρά του, το υπουργείο Μεταφορών και η ΥΠΑ αμφισβητούν το ύψος της διεκδίκησης και μάλιστα, σε σημαντικό βαθμό.
Σε επιχειρησιακό επίπεδο, η Fraport Greece ξεκίνησε τις κατασκευαστικές εργασίες αναβάθμισης των αεροδρομίων, όπως σε Μύκονο και Κεφαλονιά και περιμένει να ολοκληρωθούν, εντός χρονοδιαγράμματος, τα δημόσια έργα στο «Μακεδονία».
Φ. Φωτ.