Σε άνοδο επιβατών άνω του 10% προσδοκά ο όμιλος Lufthansa στην Ελλάδα για το 2018, στηριζόμενος στις θετικές επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού, με αποτέλεσμα τη προσθήκη νέων δρομολογίων.
Ο Όμιλος Lufthansa πραγματοποίησε εκδήλωση «Ανοιχτής Συζήτησης» με καλεσμένους εκπροσώπους των Mέσων Ενημέρωσης, προκειμένου να τους ενημερώσει για τις τελευταίες εξελίξεις στον Όμιλο στη διεθνή και την ελληνική αγορά (αναλυτικά, τα δρομολόγια του ομίλου στην Ελλάδα στο επισυναπτόμενο αρχείο: Δρομολόγια Ομίλου Lufthansa).
Ομιλητές ήταν ο κ. Peter Pullem, Senior Director Sales Central, Eastern and Southeastern Europe του Oμίλου και ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Oμίλου Lufthansa.
Ο κ. Peter Pullem παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου Lufthansa, σημειώνοντας ότι αυτή στηρίζεται σε 3 κύριους πυλώνες: Τις Premium Hub Airlines, τις Point-to point Airlines και τις Αεροπορικές Υπηρεσίες.
Στη συνέχεια ο κ. Pullem αναφέρθηκε στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου το τέταρτο τρίμηνο 2017, στα οποία έρχεται να προστεθεί το ρεκόρ των 130 εκατομμυρίων επιβατών που μετακινήθηκαν με τον Όμιλο Lufthansa μέσα στο προηγούμενο έτος.
«Το 2017 ήταν ένα έτος ορόσημο για τον Όμιλό μας με σημαντικές διακρίσεις. Η Lufthansa έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που έλαβε την πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax.
Αυτό το βραβείο αποτελεί αναγνώριση των προσπαθειών μας να κάνουμε τη Lufthansa μία από τις κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως», υπογράμμισε ο κ. Pullem.
Αναφερόμενος στην νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa τόνισε: «Η Lufthansa σήμερα είναι πιο σύγχρονη από ποτέ. Αυτό αντικατοπτρίζεται στην ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και στη νέα εμφάνιση των αεροσκαφών που εναρμονίζεται με τη σύγχρονη αισθητική, ώστε η εικόνα του στόλου να ακολουθεί τη στρατηγική εκσυγχρονισμού του Ομίλου.
Ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη, ενώ η νέα ολοκαίνουργια Business Class της Lufthansa στο Boeing 777-9 σε δύο χρόνια, αποτελεί παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο η Lufthansa ακολουθεί με συνέπεια αυτή τη στρατηγική».
Επιπλέον, ο Όμιλος Lufthansa προχωρά τις επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του.
Για παράδειγμα, η Josie, το ανθρωποειδές ρομπότ στο αεροδρόμιο του Μονάχου, απαντά στις ερωτήσεις των επιβατών στο Terminal 2, το αυτοματοποιημένο Check-in είναι ήδη διαθέσιμο στην EΕ, όταν οι επιβάτες εγγράφονται με τον Miles & More λογαριασμό τους ή με το Lufthansa iD προφίλ τους και τέλος το Flynet Cont θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις ηπειρωτικές πτήσεις στο τέλος του 2018.
Το φετινό καλοκαίρι οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa – Austrian Airlines, Brussels Airlines, Eurowings, Lufthansa και SWISS – προσφέρουν στο ταξιδιωτικό κοινό 15.415 πτήσεις την εβδομάδα προς 308 προορισμούς σε 103 χώρες.
Η παρουσία της Lufthansa στην Ελλάδα
Ο κ. Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων, Ελλάδας και Κύπρου του Ομίλου Lufthansa παρουσίασε τα νέα του Ομίλου στην Ελλάδα και τις ενέργειες που σηματοδοτούν το σημαντικό ρόλο της ελληνικής αγοράς στη στρατηγική του ανάπτυξη.
«Ο Όμιλος Lufthansa δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες – Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings – έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς», σημείωσε ο κ. Τζεβελέκος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία το 2017 σημειώθηκε αύξηση σε ποσοστό περίπου 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα, σε σύγκριση με το 2016, ενώ ανάλογη είναι η εκτίμηση για εφέτος.
Σχολιάζοντας το ποσοστό αυτό κ. Τζεβελέκος σημείωσε ότι αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας. «Επίσης στην Ελλάδα πετύχαμε 6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της Lufthansa, γεγονός που μας ικανοποιεί ιδιαίτερα και αποδεικνύει ότι οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση», συμπλήρωσε.
Επιπλέον, το δίκτυο δρομολογίων του Ομίλου ενισχύθηκε και τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο με νέα δρομολόγια από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.
«Το φετινό καλοκαίρι η Lufthansa εγκαινιάζει το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη – Φρανκφούρτη, η SWISS εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα – Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη με τις Βρυξέλλες.
Η Eurowings, η υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις συνδέοντας την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη», συμπλήρωσε ο κ. Τζεβελέκος.
… Το αεροδρόμιο Πρέβεζας-Ακτιου είναι επίσης πιο κατω, του Ηρακλείου και τις Καβαλας πιο δεξιά…
Σαν παιχνίδι Γεωγραφίας είναι!
Θα βοηθούσε στην ανάπτυξη του ομίλου η σωστή γεωγραφία! Πάντως αν ψάχνουν αεροδρόμιο εκεί που έχουν βάλει την Καλαμάτα δεν θα βρουν!