Σε καθολική αναστολή των πτήσεων της προχωρά σταδιακά η Ellinair, καθώς το διάστημα 31 Μαρτίου έως 30 Απριλίου θα διεξάγονται μόνο κάποιες πτήσεις τσάρτερ και εφόσον επιτρέπονται.
Όπως ανακοίνωσε η αεροπορική εταιρεία, οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις και η ιατρική ασφάλεια απαιτούν περιορισμένες μετακινήσεις, με αποτέλεσμα τις παρακάτω ακυρώσεις:
-Από τις 24: 00μμ Τρίτη 31 Μαρτίου έως 24:00μμ Πέμπτη 30 Απρ, η Ellinair θα αναστείλει όλες τις πτήσεις εσωτερικού δικτύου.
-Από τις 24:00 μμ Δευτέρα 16 Μαρτίου έως τις 24:00, Πέμπτη 30 Απριλίου, η Ellinair θα αναστείλει τις διεθνείς τακτικές πτήσεις. Οι πτήσεις charter δεν επηρεάζονται εάν επιτρέπονται από κανονισμό ή νόμο.
Επιπλέον:
-20/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101 (πρωινή πτήση) ακυρώνονται. Οι απογευματινές πτήσεις στις 20/03/2020 (102, 103) θα πραγματοποιηθούν.
-21/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101, 102, 103 (όλες οι πτήσεις) ακυρώνονται.
-23/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101, 102, 103 (όλες οι πτήσεις) ακυρώνονται.
-24/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
-25/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
-26/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
-27/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
-28/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
-29/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 102, 103 (απογευματινές πτήσεις) ακυρώνονται.
-30/03/2020, διαδρομή: Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη: Οι πτήσεις 100, 101 (πρωινές πτήσεις) ακυρώνονται.
Οι επιβάτες θα λάβουν ενημερωτικά email σχετικά με τις κρατήσεις τους, με την επιλογή μεταξύ πλήρους επιστροφής χρημάτων ή αλλαγής ημερομηνίας ταξιδιού έως τις 24/10/2020 (υπό τον όρο ότι θα δηλωθεί η νέα ημερομηνία).
Αν το εισιτήριο έχει αγοραστεί από ταξιδιωτικό πράκτορα, προτείνεται η επικοινωνία να γίνεται απευθείας με τον ταξιδιωτικό πράκτορα.
Η κατάσταση αλλάζει σε καθημερινή βάση και όλοι οι επιβάτες σε πτήσεις που πλήττονται από απαγορεύσεις ή ακυρώσεις, λαμβάνουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, “σκοπός της Ellinair, είναι να επικοινωνήσουν με όλους τους επιβάτες τους των οποίων τα στοιχεία επικοινωνίας τους είναι διαθέσιμα, μέσω email, τηλεφώνου ή ταξιδιωτικού πράκτορα”.