Οι αποζημιώσεις, που επιδικάστηκαν σε επιβάτες που ταξίδεψαν από και προς ελληνικά αεροδρόμια, έφθασαν τα 37.182.300 ευρώ, για το διάστημα 1 Ιουνίου – 1 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με την AirHelp.
Την ίδια περίοδο του 2017, το ποσό αυτό ανερχόταν στα 10.087.200 ευρώ, δηλαδή σημειώθηκε μια αύξηση της τάξης του 269%.
Στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, πραγματοποιήθηκαν φέτος από την Ελλάδα 66.300 πτήσεις εκ των οποίων το 67,3% ήταν στην ώρα τους όσον αφορά στους χρόνους άφιξης και αναχώρησης.
Οι αναλυτές της AirHelp εντόπισαν ποιες είναι οι πέντε αεροπορικές που για τη συγκεκριμένη καλοκαιρινή περίοδο, πρέπει να επιστρέψουν τα υψηλότερα ποσά σε αποζημιώσεις επιβατών.
Η AirHelp, ωστόσο, τονίζει ότι τα ποσά αυτά αφορούν στο σύνολο των αποζημιώσεων, συμπεριλαμβανομένων και των ποσών που έχουν ήδη επιστραφεί στους επηρεασμένους επιβάτες.
Η πρώτη 5άδα
Πρώτη σε αποζημιώσεις είναι η Ryanair, με €5,100,00, 2η η TUIfly, με συνολικό οφειλόμενο ποσό αποζημιώσεων €2,620,00 και 3η η Easyjet με €2,470,000.
Στη 4η θέση ακολουθεί η Ellinar SA με το συνολικό ποσό των αποζημιώσεων να ανέρχεται στο €1,972,850.00 και 5η η Vueling Airlines με €1,720,300.00.
Επιπλέον, και σύμφωνα πάντα με στοιχεία της AirHelp, για το καλοκαίρι του 2018, η ημέρα με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση ήταν η 25η του Αυγούστου, με συνολικό αριθμό πτήσεων 1.200, εκ των οποίων οι 240 είχαν καθυστέρηση μεταξύ 15 και 180 λεπτών.
Οι πιο προβληματικές πτήσεις. Η καλύτερη μέρα για ταξίδι
Ενδιαφέροντα στοιχεία προκύπτουν και αναφορικά με τις πιο προβληματικές πτήσεις για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο.
Σύμφωνα με τα στατιστικά, οι εγχώριες πτήσεις ήταν οι περισσότερες σε αριθμό, ακολουθούμενες από πτήσεις προς το Ηνωμένο Βασίλειο και συγκεκριμένα προς τα αεροδρόμια του Gatwick και του Manchester, και τέλος οι πτήσεις προς τα αεροδρόμια του Duesseldorf και του Μονάχου στη Γερμανία.
Από τις παραπάνω τρείς κατηγορίες πτήσεων με τις μεγαλύτερες χρονικές καθυστερήσεις, πρώτες είναι οι πτήσεις εντός Ελλάδος: από τις 12.300 οι 3.000 είχαν καθυστέρηση μεταξύ 15 και 180 λεπτών.
Καταλήγοντας, σύμφωνα με τα στοιχεία της AirΗelp, για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο, οι λιγότερο προβληματικές ώρες πτήσης ήταν από τις 6 το πρωί έως και τις 12 το μεσημέρι, ενώ οι ώρες με τις περισσότερες καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων ήταν από τη 1 το μεσημέρι έως και τις 4 το απόγευμα.
Η Τρίτη αποδείχθηκε η καταλληλότερη ημέρα να ταξιδεύει κάποιος για το προορισμό των διακοπών του, με την Τετάρτη να έρχεται 2η στη σειρά.