Εύρυθμο και αποδοτικό διαχωρισμό της ΥΠΑ και της ΑΠΑ φιλοδοξεί να υλοποιήσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η ΑΠΑ θα απασχολεί από 160 – 200 εργαζόμενους και τους υπόλοιπους η ΥΠΑ.
Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία επιλογής του νέου διοικητή και υποδιοικητών της ΥΠΑ, ενώ θα ακολουθήσει σχετική διαδικασία για τον διοικητή της ΑΠΑ.
Σημειώνεται ότι η νεοσύστατη Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας έχει ως αποστολή την άσκηση ρυθμιστικών, κανονιστικών και εποπτικών αρμοδιοτήτων στο τομέα των αερομεταφορών, της αεροναυτιλίας και των τελών των αερολιμένων, όντας ο οικονομικός ρυθμιστής της αγοράς αερομεταφορών.
Από την άλλη πλευρά, η ΥΠΑ αποτελεί τον «Φορέα Παροχής Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας και Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων», έχοντας υπό τον έλεγχό της τα λοιπά περιφερειακά αεροδρόμια που δεν περιήλθαν στη διαχείριση της Fraport Greece.
“Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις…”. Επειδή μιλάμε για το σημαντικότερο μεταφορικό μέσο στην Ελλάδα, που εξυπηρετεί 65 εκατ. επιβάτες καλό θα ταν οι αρμόδιοι να λάβουν σοβαρά υπ’όψη το Δημόσιο Συμφέρον που καλείται να υπηρετήσει η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας και να τη στελεχώσουν σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα και να μη διαρρέουν δεξιά και αριστερά “ενδεικτικούς” αριθμούς.