Το σχέδιο της σύμβασης παράτασης της, από 31.07.1995, «Σύμβασης Ανάπτυξης Αεροδρομίου» μεταξύ του ελληνικού δημοσίου, του ΤΑΙΠΕΔ και της εταιρείας διαχείρισης του «Ελ. Βενιζέλος» δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ, εξουσιοδοτώντας τον υπουργό Οικονομικών στην υπογραφή της (FEKDAA).
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, στα τέλη Μαΐου, η ΔΑΑ υπέβαλλε βελτιωμένη προσφορά για την παράταση της σύμβασης παραχώρησης που έληγε το 2026, η οποία προβλέπει συνολικό τίμημα, ύψους 600 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος ΦΠΑ, ενώ το καθαρό έσοδο για το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων ανέρχεται σε 483,87 εκατ. ευρώ.
Προκειμένου να καταλήξει στην αποδοχή της βελτιωμένης προσφοράς, το ΤΑΙΠΕΔ έλαβε υπ’ όψη δύο ανεξάρτητες αποτιμήσεις, καθώς και τη θετική γνώμη του Συμβουλίου Εμπειρογνωμόνων.
Ειδικότερα, εκτιμάται ότι τα επιπρόσθετα αναμενόμενα έσοδα από την καταβολή της, ήδη προβλεπόμενης στην Σύμβαση Παραχώρησης, ετήσιας αμοιβής θα ανέλθουν, για το σύνολο της εικοσαετούς παράτασης, περίπου στο ποσό των 894 εκατ. ευρώ, ενώ αντίστοιχα τα εκτιμώμενα έσοδα από τη φορολογία εισοδήματος της ΔΑΑ εκτιμάται ότι θα διαμορφωθούν σε 1,47 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, το ελληνικό δημόσιο προσδοκά, λόγω της επέκτασης και την μελλοντική καταβολή επιπλέον μερισμάτων, ποσού περίπου 835 εκατ. ευρώ.
Τα κέρδη μετά φόρων της ΔΑΑ ανήλθαν πέρυσι σε 132,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 9,7% σε σχέση με το 2015.
Οι λειτουργικές δαπάνες διαμορφώθηκαν στα 134,8 εκατ., σημειώνοντας άνοδο 21,9%.
Τέλος, η επιβατική κίνηση έφτασε τα 20,2 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 10,7%, συγκριτικά με το 2015.