Διαμάχη ξέσπασε μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων Θ. Γαλιατσάτου, σχετικά με τις απαλλοτριώσεις για την επέκταση του αεροδρομίου Κεφαλονιάς.
Σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης και έπειτα από ισχυρισμούς του κ. Γαλιατσάτου, η Fraport, μετά τη σύμβαση που υπέγραψε με το ΤΑΙΠΕΔ, αξιώνει τώρα τον τριπλασιασμό, σχεδόν, του εμβαδού του υπάρχοντος κτιρίου στο αεροδρόμιο Κεφαλονιάς, αλλά και απαλλοτρίωση 320 στρεμμάτων, παράλληλα στο αεροδιάδρομο, σε μήκος 2. 5 χιλιόμετρα και πλάτος 120 μέτρα βόρεια και ανατολικά αυτού.
Το ΤΑΙΠΕΔ διέψευσε τους ισχυρισμούς του Περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων περί απαλλοτριώσεων εκτάσεων, σημειώνοντας ότι ο Δήμος Κεφαλονιάς έχει ενημερωθεί ήδη, με σχετική επιστολή από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, ότι «στο φάκελο της μελέτης ανανέωσης ΑΕΠΟ του Αερολιμένα Κεφαλονιάς δεν περιλαμβάνεται κανένα έργο που να χρειάζεται επέκταση ή απαλλοτριώσεις, σε χώρους εκτός των σημερινών ορίων του Αεροδρομίου».
Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, τον Δεκέμβριο του 2016, λήγει η απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων (ΑΕΠΟ) για τον κρατικό αερολιμένα Κεφαλονιάς και στο πλαίσιο αυτό έχει καταρτιστεί νέα μελέτη για λογαριασμό της ΥΠΑ, η οποία ως όφειλε, έχει τεθεί προς δημόσια διαβούλευση.
Στην τεχνική έκθεση του Φακέλου Ανανέωσης ΑΕΠΟ, με ημερομηνία Σεπτεμβρίου 2016, τονίζεται ότι «η περιγραφή του έργου του αεροδρομίου Κεφαλονιάς, του οποίου ζητείται η ανανέωση περιβαλλοντικών όρων δεν περιλαμβάνει κανένα έργο που να χρειάζεται επέκταση ή απαλλοτριώσεις σε χώρους εκτός των σημερινών ορίων του αεροδρομίου, όπως αποτυπώνονται στους χάρτες και σχέδια του παραρτήματος του φακέλου ανανέωσης της ΑΕΠΟ του αεροδρομίου».
«Οι όποιες περί του αντιθέτου αναφορές σε απαλλοτριώσεις εξυπηρετούν άλλες σκοπιμότητες που θα πρέπει να αναζητηθούν από τους πολίτες της Κεφαλονιάς, οι οποίοι είναι λογικό να έχουν αναστατωθεί από τα δημοσιεύματα του τοπικού τύπου και τις δηλώσεις του Περιφερειάρχη», αναφέρει το Ταμείο.