Διάταξη για την ενίσχυση της στελέχωσης των κρατικών περιφερειακών αεροδρομίων περιέχεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές.
Της Βάσως Βεγιάζη
Το άρθρο 30 «Ενίσχυση περιφερειακών αερολιμένων – Τροποποίηση παρ. 5 άρθρου 3 υποπαρ. Δ.9 παρ. Δ άρθρου 2 ν. 4336/2015» αναφέρει τα ακόλουθα:
«Στην παρ. 5 του άρθρου 3 της υποπαρ. Δ.9 της παρ. Δ του άρθρου 2 του ν. 4336/2015 (Α΄ 94), περί ημερών μετακίνησης για τη στελέχωση των περιφερειακών αερολιμένων, στο πρώτο εδάφιο η λέξη «στελέχωση» αντικαθίσταται από τη λέξη «ενίσχυση», η εξουσιοδότηση του δευτέρου εδαφίου αντικαθίσταται, προστίθεται τελευταίο εδάφιο, και η παρ. 5 διαμορφώνεται ως εξής:
«5. Για την ενίσχυση των περιφερειακών αερολιμένων οι ημέρες μετακίνησης εκτός έδρας,
δεν επιτρέπεται να υπερβαίνουν τις εκατόν ογδόντα (180) κατ’ έτος. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών καθορίζονται ανά έτος οι υπό ενίσχυση περιφερειακοί αερολιμένες. Οι εν λόγω μετακινήσεις εκτελούνται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα επόμενα άρθρα 7, 8, 10 και 11 του Κεφαλαίου Β΄ της υποπαραγράφου Δ.9 του παρόντος. Ειδικά για τα έτη 2023 και 2024 δεν εφαρμόζεται το δεύτερο εδάφιο.»
Όπως υποστηρίζει το υπουργείο Μεταφορών «επιδιώκεται η οριζόντια ενίσχυση με υπαλλήλους των περιφερειακών αερολιμένων της χώρας με αύξηση του ορίου ημερών μετακίνησης εκτός έδρας που τους δικαιολογούνται, αρχικά χωρίς διακρίσεις για τα έτη 2023 και 2024 και στη συνέχεια κατόπιν αξιολόγησης των εκάστοτε αναγκών τους, μέσω της έκδοσης κοινής υπουργικής απόφασης, με εξουσιοδότηση που παρέχεται προς τον σκοπό αυτό».