Την επανέναρξη των απευθείας πτήσεων charter Σεούλ – Αθήνα, κατά τον προσεχή Σεπτέμβριο και Οκτώβριο, επιβεβαίωσε η εκπρόσωπος της Hanjin Travel, θυγατρική της Korean Air κατά τη διάρκεια ταξιδιού εξοικείωσης (fam trip) στη Νότια Κορέα.
Αναλυτικότερα, ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) για τους εκπροσώπους πέντε μεγάλων ταξιδιωτικών πρακτορείων της Νότιας Κορέας υλοποιείται από τις 22 Μαΐου έως την 1η Ιουνίου σε Αθήνα-Αττική, Κορινθία, Ρόδο και Σαντορίνη, με τη συμβολή του ΕΟΤ, σε συνεργασία με την Ελληνική Πρεσβεία στη Σεούλ, την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τη συνδρομή άλλων δημόσιων και ιδιωτικών φορέων.
Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται συναντήσεις με εκπροσώπους των τοπικών αρχών και των τουριστικών φορέων, καθώς και επισκέψεις σε ξενοδοχειακές και άλλες υποδομές, επίσκεψη σε οινοποιείο, καθώς και σε σημαντικούς αρχαιολογικούς τόπους των περιοχών.
Στόχος του fam trip είναι να καταστεί η Ελλάδα περισσότερο γνωστή στους Κορεάτες επαγγελματίες του κλάδου ως ένας ιδιαίτερος πολιτισμικός, ιστορικός, αρχαιολογικός και γαστρονομικός προορισμός, ώστε στην μετά-Covid εποχή να ενισχυθούν οι ροές επισκεπτών από αυτή την σημαντική αναδυόμενη αγορά προς τη χώρα μας.
Στο ταξίδι εξοικείωσης συμμετέχουν οι εκπρόσωποι τριών κορυφαίων ταξιδιωτικών ομίλων της κορεατικής αγοράς με υψηλή δραστηριοποίηση στην Ευρώπη (Lotte Tour, Hana Tour και Hanjin Tour) και δύο ιδιαίτερα ανερχόμενων διαδικτυακών ταξιδιωτικών πλατφορμών, που προσφέρουν περισσότερα από 23.000 προϊόντα για ταξίδια στο εξωτερικό σε περισσότερες από 800 πόλεις παγκοσμίως (My Real Trip και Yellow Ballon)
Συναντήσεις με στελέχη του ΕΟΤ στα γραφεία του οργανισμού
Νωρίτερα, οι Κορεάτες πράκτορες συναντήθηκαν στα γραφεία του οργανισμού με τη Γενική Διευθύντρια, Σοφία Λαζαρίδου και στελέχη του ΕΟΤ, παρουσία του προέδρου της Επιτροπής Διεθνούς Πρωτοβουλίας «Επανεκκίνηση της Ελληνικής Οικονομίας», Δημήτρη Μουτούση.
Κατά την συνάντηση συζητήθηκαν οι νέες τάσεις στην αγορά της Ν. Κορέας στη μετά-Covid19 εποχή, καθώς και οι δυνατότητες συνεργασίας για την υλοποίηση στοχευμένων κοινών προγραμμάτων προβολής και προώθησης ελληνικών προορισμών στην αγορά, προκειμένου να αξιοποιηθεί η δυναμική που έχει καταγραφεί σε σχέση με τα ταξίδια προς Ελλάδα.