Συγγνώμη από το επιβατικό κοινό ζητάει η Astra Airlines, η οποία τις προηγούμενες ημέρες προχώρησε σε αρκετές ακυρώσεις πτήσεων.
Παράλληλα, η εταιρεία τονίζει ότι εργάζεται για την ομαλή και εύρυθμη συνέχιση των πτήσεων.
Η ανακοίνωση της Astra Airlines
Η εταιρεία ενημερώνει το επιβατικό κοινό σχετικά με τις πτήσεις που ακυρώθηκαν πρόσφατα ότι τα αιτήματα για την αποζημίωση των επιβατών θα εξεταστούν και θα απαντηθούν μέχρι την 15-11-2019.
Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και εργαζόμαστε για την ομαλή και εύρυθμη συνέχιση των πτήσεων μας.