Στην εξαγορά του υπόλοιπου των μετοχών της αυστριακής Laudamotion από την NL Holdings προχώρησε, τον περασμένο Δεκέμβριο, η Ryanair.
Σε σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι η Laudamotion αποτελεί πλέον 100% θυγατρική εταιρεία της Ryanair Holdings Plc.
Με την υποστήριξη της Ryanair, η Laudamotion ανακοίνωσε μια σειρά πρωτοβουλιών ανάπτυξης, οι οποίες περιλαμβάνουν:
-Αύξηση του στόλου της σε 25 αεροσκάφη το καλοκαίρι του 2019, έναντι 19 το καλοκαίρι του 2018.
-Αύξηση του στόλου της το καλοκαίρι του 2020 σε 30, γεγονός που θα επιτρέψει στην αεροπορική να τονώσει την επιβατική κίνηση από τα 4 εκατ. την πρώτη χρονιά (2019), σε 6 εκατ. το 2020 και σε 7,5 εκατ. το 2021.
-Tο καλοκαίρι του 2019 η αεροπορική θα λειτουργήσει 4 βάσεις στη Βιέννη με 8 αεροσκάφη έναντι 4, στο Ντίσελντορφ με 7 αεροσκάφη, στη Στουτγάρδη με 3 και στην Πάλμα με 2.
-Το χειμώνα του 2019, θα αυξηθούν σε 11 τα αεροσκάφη στη βάση της Βιέννης, καθιστώντας τον αερομεταφορέα τον 2ο μεγαλύτερο μετά την Austrian Airlines.
-Θα δημιουργήσει 400 νέες θέσεις εργασίας για πιλότους, προσωπικό καμπίνας και μηχανικούς στις 4 βάσεις της.
-Τον Μάρτιο του 2019 θα μετακομίσει στα νέα κεντρικά της γραφεία, στο Concorde Business Park, ενώ θα προχωρήσει στην διάθεση 250.000 ναύλων με τιμή που θα ξεκινά από τα 19.99 ευρώ για ταξίδια που πραγματοποιηθούν Φεβρουάριο-Μάρτιο-Απρίλιο-Μάιο από Βιέννη, Στουτγάρδη και Ντίσελντορφ.
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, που έγινε στο κεντρικό αεροδρόμιο της Βιέννης, ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Michael O’Leary, αρνήθηκε να αποκαλύψει το τίμημα που κατέβαλε η εταιρεία του για την απόκτηση της αυστριακής αεροπορικής.
Υπενθυμίζεται ότι, το 2018, η Ryanair αγόρασε το 75% του μετοχικού κεφαλαίου της Laudamotion, της οποίας ο οδηγός της «F1» Niki Lauda είχε αποκτήσει τον περασμένο Ιανουάριο τα περιουσιακά στοιχεία της NIKI, του αερομεταφορέα αναψυχής που ιδρύθηκε το 2003 και αργότερα ενσωματώθηκε στην Air Berlin.