Μέσω της ΥΠΑ, το υπουργείο Μεταφορών προσπαθεί να αναβιώσει την τεχνική βάση της Ολυμπιακής στο «Ελ. Βενιζέλος».
Αυτό αποκάλυψε, χθες στη Βουλή, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, στη συζήτηση του νομοσχεδίου «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών».
Για την ακρίβεια, η τοποθέτησή του ήταν η ακόλουθη:
«Για το άρθρο 88 βάλατε έναν προβληματισμό. Θα συμφωνούσα μαζί σας, αν θέλετε να το περιορίσουμε, ακούστε για τι είναι. Είκοσι χρόνια η «καταπληκτική» κυβέρνηση της Ν.Δ.- που πούλησε και την Ολυμπιακή, όπως θυμάστε, την έκλεισε δηλαδή, για 0 € ένα από τα περιουσιακά της στοιχεία ήταν το στέγαστρο της Ολυμπιακής στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Αυτό το στέγαστρο είναι κλειστό 21 χρόνια. Περιήλθε μετά την πώληση της Ολυμπιακής από αυτά που χρωστούσε αυτός που αγόρασε την Ολυμπιακή στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και είναι κλειστό.
Αν θέλουμε αυτό να το νοικιάσει Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για να κάνει έναν διαγωνισμό, να ξανακάνουμε βάση συντήρησης αεροσκαφών, θα πρέπει να βάλουμε μια τέτοια διάταξη, γιατί;
Γιατί, αν η ΥΠΑ κάνει διαγωνισμό για να νοικιάσει ένα τέτοιο χώρο, προφανώς το «Ελευθέριος Βενιζέλος» δεν θα προστρέξει να δώσει προσφορά.
Γιατί και το «Ελευθέριος Βενιζέλος», επειδή έχει το Ελληνικό Δημόσιο 55% κάνει διαγωνισμό για την ενοικίαση των χώρων του.
Εκεί υπάρχει, λοιπόν, ένα νομικό κενό που πρέπει κάπως να καλυφθεί εάν θέλουμε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, αλλά και η χώρα να έχει τέτοιου είδους δράσεις.
Με την τομή που κάνουμε για τον διαχωρισμό της ΥΠΑ και της ΑΠΑ πρέπει να προχωρήσουμε και τέτοιες δραστηριότητες και πραγματικά, αν θέλετε να το περιορίσουμε ή να βρούμε μια άλλη διατύπωση, με μεγάλη χαρά. Είναι γι’ αυτό που σας λέω πάντως. Είναι για τέτοιους χώρους μέσα στο αεροδρόμιο».