Στην εφαρμογή νέας εμπορικής πολιτικής προχώρησε η Ellinair, η αεροπορική εταιρεία του ομίλου Μουζενίδη.
Όπως επισημαίνεται, «η νέα εμπορική πολιτική σχεδιάστηκε με τρόπο ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών, παρέχοντας περισσότερες επιλογές , καθώς πλέον θα μπορεί κανείς να «δημιουργεί» το εισιτήριο που καλύπτει τις προσωπικές του ανάγκες.
Συγκεκριμένα, από τις 2 Ιουλίου εφαρμόζονται τρεις διακριτές κατηγορίες/οικογένειες ναύλων:
- Η πρώτη κατηγορία, η basic περιέχει τα απολύτως βασικά, δηλαδή το εισιτήριο, μια χειραποσκευή 8 κιλών και ένα μικρό προσωπικό αντικείμενο εντός καμπίνας (π.χ. τσάντα laptop ή χαρτοφύλακα).
- Στη δεύτερη κατηγορία, την classic, στην τιμή του εισιτηρίου συμπεριλαμβάνεται- εκτός από την χειραποσκευή και το προσωπικό αντικείμενο- και παραδοτέα βαλίτσα έως 23 κιλά ενώ, τέλος
- Στην τρίτη κατηγορία, comfort, ο επιβάτης, εκτός από όλες τις παροχές των 2 πρώτων κατηγοριών, απολαμβάνει και πρόσβαση στα lounges, προτεραιότητα αποσκευής, επιλογή θέσης, υπηρεσία fast track κ.ά.
Η κάθε υπηρεσία μπορεί να αγοράζεται και ξεχωριστά, επί παραδείγματι μπορεί κάποιος να αγοράσει εισιτήριο της κατηγορίας classic και να προσθέσει στο καλάθι του πρόσβαση σε lounge ή όποια άλλη υπηρεσία τον εξυπηρετεί.
Επιπλέον, οι επιβάτες θα μπορούν να προσθέσουν και 2η ή και 3η βαλίτσα ακόμα και μετά την έκδοση του εισιτηρίου».
Σχολιάζοντας τα παραπάνω, ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Σταύρος Δαλιάκας, αναφέρει «Η Ellinair κάνει ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την ταξιδιωτική ευελιξία των επιβατών της σε σχέση τόσο με τη μείωση του κόστους, όσο και με την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών και την on line εμπειρία χρήστη.
Η προσπάθεια αυτή, θα συνεχιστεί με ακόμα μεγαλύτερη ένταση, ενσωματώνοντας κι άλλες υπηρεσίες και σύντομα θα έχουμε θετικό αποτέλεσμα. Με την αγορά της αεροπορίας να περνάει σε νέα εποχή, η Ellinair παραμένει έμπρακτα εγγυητής σταθερότητας, ανάπτυξης και κοινωνικής αλληλεγγύης».