Νομοθετική ρύθμιση για την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας επεξεργάζεται το υπουργείο Μεταφορών.
Σύμφωνα με τους αρχικούς υπολογισμούς του υπουργείου, η ρύθμιση αυτή δύναται να κατατεθεί τους επόμενους 4 μήνες.
Στο μεσοδιάστημα, το υπουργείο θα προχωρήσει σε σχετικές συνεννοήσεις με την ΕΑSA (European Union Aviation Safety Agency).
Η νεοσύστατη Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας έχει ως αποστολή την άσκηση ρυθμιστικών, κανονιστικών και εποπτικών αρμοδιοτήτων στο τομέα των αερομεταφορών, της αεροναυτιλίας και των τελών των αερολιμένων, όντας ο οικονομικός ρυθμιστής της αγοράς αερομεταφορών.
Από την άλλη πλευρά, η ΥΠΑ αποτελεί πλέον «Φορέα Παροχής Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας και Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων», έχοντας υπό τον έλεγχό της τα λοιπά περιφερειακά αεροδρόμια που δεν περιήλθαν στη Fraport Greece.
Η ΑΠΑ θα γίνει, γιατί πρέπει να γίνει και γιατί πιέζουν να γίνει! Το θέμα είναι πως αν γίνει με συρρίκνωση του προσωπικού της, με μόνο μια Κεντρική Υπηρεσία χωρις τα κατά τόπους γραφεία στα αεροδρόμια ή με αλλαγές στις αρχικές τοποθετήσεις (και αντί έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό τοποθετηθούν υπαλλήλοι κλάδων που μόνο τους δικούς μπορούν να ελέγξουν και που δεν έχουν ιδέα από το έργο της εποπτείας και των κανονισμών) τότε δυστυχώς θα έχουμε κάνει για άλλη μια φορά μια τρύπα στο νερό…
Για ένα ακόμα καλοκαίρι η ασφάλεια των πτήσεων θα τελεί υπό αμφισβήτηση γιατί διάφορα συμφέροντα πιέζουν να μη γίνει η ανεξάρτητη ΑΠΑ. ΚΟΚ χωρίς τροχαία δεν μπορεί να εφαρμοστεί και ασφάλεια των πτήσεων χωρίς Εποπτική Αρχή δεν μπορεί να επιτευχθεί.