Νέες «βολές» της ΟΣΥΠΑ εναντίον της ιδιωτικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων και των κερδών που ανακοίνωσε η Fraport από την, έως τώρα, διαχείρισή τους.
Η ομοσπονδία τονίζει ότι τα υπερκέρδη της Fraport από τα 14 περιφερειακά προκαλούν θυμηδία και έντονο πολιτικό προβληματισμό
Η ανακοίνωση της ΟΣΥΠΑ
Θυμηδία και έντονο πολιτικό προβληματισμό προκαλούν τις τελευταίας ημέρες δημοσιεύματα του συνόλου του ευρωπαϊκού Τύπου για τα υπερκέρδη της FRAPORT, σε 6 μόνο μήνες από τα 14 ελληνικά κρατικά αεροδρόμια, που με αποικιοκρατική σύμβαση της παραδόθηκαν, με συνοπτικές διαδικασίες.
Έχοντας κατ’ επανάληψη τονίσει ότι ουδεμία ιδεοληψία έχουμε με τις ιδιωτικές επενδύσεις, αρκεί να είναι πραγματικές και όχι με χρήματα του Ελληνα φορολογούμενου (ανακεφαλαιώσεις τραπεζών, δάνεια με εγγύηση δημοσίου κλπ), θέτουμε τα παρακάτω ερωτήματα :
-Ποιοι και με ποιο «αντιστάθμισμα», επικοινωνιακά απαξίωσαν τα κρατικά αεροδρόμια με στημένα ρεπορτάζ και τριτοκοσμικές εικόνες, για να πείσουν τη κοινή γνώμη για την αναγκαιότητα του «ξεπουλήματος»;
-Παρά το γεγονός ότι μέχρι σήμερα η FRAPORT δεν έχει κάνει έργα στα αεροδρόμια; τα κέρδη είναι δεδομένα και βέβαια θα αυξάνονται, όπως και είχαμε προβλέψει, άρα το κορυφαίο πολιτικό ερώτημα είναι γιατί δόθηκαν;
-Σαφώς υπήρχε η δυνατότητα έργων στα αεροδρόμια, με μηδενική επιβάρυνση του προϋπολογισμού λόγω ιδίων εσόδων, με άμεση συνέπεια επιπλέον αύξησης των εσόδων και των πραγματικών θέσεων εργασίας.
Η αύξηση αυτή θα ήταν προς όφελος της χώρας και όχι γερμανικών συμφερόντων, των οποίων οι θέσεις εργασίας είναι 300 ευρώ και μερική απασχόληση, που είναι βέβαια αδιανόητο για τη χώρα τους και τους πολίτες ενός άλλου θεού.
Σαν εργαζόμενοι στην ΥΠΑ και Ελληνες φορολογούμενοι, αναμένουμε να ενημερωθούμε ποιο είναι τελικά το κέρδος για την Ελλάδα από αυτή την πολυδιαφημισμένη «επένδυση», με δεδομένο από τη πραγματικότητα ότι οι Γερμανοί «κατακτητές» συνεχίζουν να παίρνουν δανεικά και αγύριστα και θέσεις εργασία από του κατακτημένους.