Παρά τη σημαντική άνοδο εσόδων, η Olympic Air ήταν ζημιογόνος το 2016. Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία του περσινού έτους, η θυγατρική εταιρεία της Aegean Airlines σημείωσε άνοδο πωλήσεων κατά 56,75%, επιτυγχάνοντας έσοδα 163,82 εκατ., έναντι 104,51 εκατ. το 2015.
Επιμέλεια: Φώτης Φωτεινός
Ωστόσο, το αποτέλεσμα της χρήσης του 2016 ήταν ζημιά μετά από φόρους 1,98 εκατ., έναντι κερδών 14,73 εκατ. το 2015.
Κατά την διάρκεια του 2016, η Olympic Air συνέχισε περαιτέρω την επέκταση της πτητικής της δραστηριότητας στο εσωτερικό της χώρας.
Έτσι, εκτός των άγονων γραμμών, άρχισε σταδιακά να εκτελεί περισσότερους προορισμούς εσωτερικού και προς το τέλος του έτους να εκτελεί το σύνολο των προορισμών εσωτερικού του ομίλου της Aegean.
Οι ανωτέρω αλλαγές του επιχειρηματικού μοντέλου της Olympic Air οδήγησαν σε σημαντική αύξηση των εσόδων, αλλά και εξόδων το 2016, ενώ αναμένεται να επιφέρουν ακόμα μεγαλύτερη αύξηση εσόδων το 2017.
Στο τέλος του 2016, το δίκτυο της εταιρείας περιελάμβανε, πέρα από τους 16 προορισμούς των άγονων γραμμών, επιπλέον 20 νέους προορισμούς, αποκλειστικά στο εσωτερικό της χώρας, στα πλαίσια του στρατηγικού ανασχεδιασμού του δικτύου του ομίλου.
Αναφορικά με τον στόλο της, η εταιρία απέκτησε δύο νέα αεροσκάφη ATR 42 600, ενώ παράλληλα προχώρησε σε επιστροφή ενός αεροσκάφους τύπου Q400.
Έτσι, στο τέλος του 2016, απαριθμούσε 15 αεροσκάφη τύπου turboprop, εννέα Q400 Bombardier , τέσσερα Dash 100 Bombardier και δύο ATR 42 600.
Ωστόσο, στις 31.3.2017 έληξε η 6μηνη σύμβαση αποκλειστικής εκμετάλλευσης των 4 αεροπορικών τακτικών γραμμών: Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη– Σκύρος, Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια και Λήμνος –Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος.
Διενεργήθηκε, εκ νέου διαγωνισμός, από το υπουργείο Μεταφορών, όπου από τις προαναφερόμενες γραμμές κατακυρώθηκε στην εταιρεία η αποκλειστική εκμετάλλευση μόνον για την γραμμή Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια, με σύμβαση 6μηνης διάρκειας, λήξης 30/09/2017.
Παράλληλα, με σύμβαση 4ετούς διάρκειας (λήξης 31/03/2021) κατακυρώθηκαν οι γραμμές Αθήνα-Μήλος, Αθήνα – Νάξος και Αθήνα Σητεία.