Την πρόσληψη 35 ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας από την αμέσως προηγούμενη προκήρυξη του ΑΣΕΠ περιγράφει το άρθρο 30 του νομοσχεδίου «Πρότυπες προτάσεις για έργα υποδομής και λοιπές διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Τύπος».
Όπως αναφέρεται σε αυτό, «δύνανται να καλυφθούν έως τριάντα πέντε (35) θέσεις τακτικού προσωπικού του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.), εντός του έτους 2022, χωρίς τη δημοσίευση νέας προκήρυξης, από τον πίνακα επιλαχόντων του διαγωνισμού του Ανωτάτου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.), που προκηρύχθηκε δυνάμει της υπό στοιχεία 1Γ/2015 Προκήρυξης (Α.Σ.Ε.Π. 8), μετά από σύμφωνη γνώμη του Α.Σ.Ε.Π. και της Υ.Π.Α., κατ’ εξαίρεση κάθε άλλης γενικής ή ειδικής διάταξης και σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης, με βάση τη σειρά κατάταξης και τη δήλωση προτίμησής των ανωτέρω επιλαχόντων».
Οι προσλήψεις των 35 νέων ελεγκτών γίνονται, ώστε να ελαχιστοποιηθούν τα φαινόμενα καθυστερήσεων στα ελληνικά αεροδρόμια τις θερινές περιόδους.
Επίσης, εκτός από την πρόσληψη των ανωτέρω ελεγκτών, σε εξέλιξη βρίσκεται διαδικασία για την πρόσληψη, μέσω ΑΣΕΠ, επιπλέον 92.
Έγινε παλικάρια… Ένας κλάδος που θα έπρεπε με ευθύνη του κράτους να λειτουργεί στην εντέλεια, καθώς είναι ζωτικής σημασίας για τον τουρισμό, έχει καταντήσει έρμεο στις ορέξεις των εταιρειών και της εκάστοτε κυβέρνησης… Στο τέλος φυσικά θα βγει ζημιογόνος και αυτός και θα δωθεί στους “καλούς” ιδιώτες…
Ήθελα και να ήξερα τι ακριβώς σκοπ΄΄ό εξυπηρετεί η πρόσληψη υπαλλήλων 7 χρόνια μετά την αρχική προκήρυξη… Άνθρωποι που θα καταφέρουν να είναι λειτουργικοί γύρω στα 40 τους χρόνια (ισως και παραπάνω), όταν στον υπόλοιπο κόσμο, οι Ελεγκτές ξεκινούν από τα 25-27… Μήπως οι εν λόγω προσλήψεις έχουν σκοπό να εξυπηρετήσουν μερικούς ακόμα “άριστους”…;;;