Συνεχίζοντας τη λήψη δραστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID-19, η Vistara, κοινοπραξία του ομίλου Tata και της Singapore Airlines, προχωρά σε προσωρινές τροποποιήσεις στις εν πτήσει υπηρεσίες της.
Ειδικότερα, όταν επιτραπεί η επανεκκίνηση των υπηρεσιών της από τις αρμόδιες αρχές, η αεροπορική θα προχωρήσει σε προγραμματισμένες προσωρινές αλλαγές στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα προσφέρονται κατά την διάρκεια των πτήσεών της εντός και εκτός Ινδίας προκειμένου να διασφαλιστεί η υγεία και η ασφάλεια των επιβατών και του προσωπικού της.
Στο πλαίσιο των κανόνων της κοινωνικής αποστασιοποίησης, η αεροπορική εταιρεία πρόκειται να θέσει σε εφαρμογή νέες διαδικασίες λειτουργίας για να μειώσει έως και 80% τα σημεία με τα οποία έρχονται συχνά σε επαφή οι επιβάτες κατά τη διάρκεια των πτήσεών της.
Η εταιρεία ενδέχεται να χρειαστεί να πραγματοποιήσει περαιτέρω αλλαγές για να συμμορφωθεί με σχετικό ρυθμιστικό πλαίσιο όταν το τελευταίο οριστικοποιηθεί και ανακοινωθεί.
Συγκεκριμένα, σκοπεύει να συνεχίσει να προσφέρει φαγητό και ποτό σε όλες τις καμπίνες της, ενώ θα μειώσει το χρόνο παραμονής του πληρώματος καμπίνας στους διαδρόμους και τις περιττές επαφές του με τους επιβάτες.
Επίσης, στις πτήσεις εσωτερικού, η αεροπορική θα περιορίσει τις επιλογές γευμάτων και θα διακόψει υπηρεσίες, όπως οι πωλήσεις κατά τη διάρκεια της πτήσης, τα ποτά καλωσορίσματος, τα ζεστά γεύματα και ροφήματα στις Θέσεις Premium Economy και Economy, τον καφέ Starbucks και τις ζεστές πετσέτες χειρός.
Ωστόσο, σε όλες τις πτήσεις της θα διατίθενται μπουκαλάκια εμφιαλωμένα νερού των 200 ml, ενώ τα κρύα αναψυκτικά θα σερβίρονται σε επιβάτες των Premium Economy και Economy Θέσεων, συμπεριλαμβανομένων και των επιβατών που θα επιλέξουν να πετάξουν με Economy Lite.
Για να αποφευχθεί η περαιτέρω εξάπλωση του ιού μέσω επαφής, η Vistara θα διακόψει προσωρινά τη διανομή περιοδικών και άλλων εντύπων που ήταν διαθέσιμα κατά τη διάρκεια των πτήσεών της.
Σε διεθνείς πτήσεις, οι παρεχόμενες υπηρεσίες θα αξιολογηθούν εκ νέου.
Το αρμόδιο πλήρωμα καμπίνας της Vistara, λαμβάνει καθημερινά την κατάλληλη εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα να προσβληθούν οι ίδιοι από τον κορωνοϊό ή ακόμη και να τον μεταδώσουν. Επιπλέον, θα υποβάλλονται σε ανέπαφη μέτρηση της θερμοκρασίας τους πριν από την αναχώρηση και κατά την άφιξη κάθε πτήσης και θα μπαίνουν σε καραντίνα ή θα κάνουν εξετάσεις εάν κάποιοι από τους συναδέλφους ή τους επιβάτες παρουσιάσουν συμπτώματα λοίμωξης ή βγουν θετικοί στον ιό COVID-19. Το πλήρωμα καμπίνας θα φοράει σε κάθε περίπτωση ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό (PPE), όπως μάσκες και γάντια μιας χρήσης.
Ακόμα, η Vistara θα υιοθετήσει μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης σε όλα τα σημεία στα οποία απαιτείται συχνή επαφή των επιβατών και θα παροτρύνει τους πελάτες της να κάνουν χρήση των self-service εγκαταστάσεων, όπως του ηλεκτρονικού check-in ή των ειδικών μηχανημάτων check-in που βρίσκονται εντός του χώρου των αεροδρομίων.
Επισημαίνεται ότι η Vistara θα διαθέτει σε όλα τα αεροσκάφη της ιατρικές μάσκες και γάντια, απολυμαντικά μαντηλάκια και ανέπαφα θερμόμετρα. Τέλος, μαζί με την ομάδα Ιατρικής Βοήθειας του αεροδρομίου η αεροπορική εταιρεία θα εξασφαλίζει προληπτικό έλεγχο για κάθε επιβάτη που εμφανίσει συμπτώματα του COVID-19.