Σε εξέλιξη βρίσκεται ο διαχωρισμός της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. 2.200 άτομα θα απασχολεί η ΥΠΑ και 285 έως 300 η ΑΠΑ.
Ήδη, οι εργαζόμενοι της ΥΠΑ και της ΑΠΑ απασχολούνται σε διαφορετικά γραφεία και εγκαταστάσεις και το επόμενο διάστημα αναμένεται η λειτουργία των απαραίτητων διευθύνσεων της ΑΠΑ, με στόχο την λειτουργική αυτοτέλειά της.
Σημειώνεται ότι η νεοσύστατη Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας έχει ως αποστολή την άσκηση ρυθμιστικών, κανονιστικών και εποπτικών αρμοδιοτήτων στο τομέα των αερομεταφορών, της αεροναυτιλίας και των τελών των αερολιμένων, όντας ο οικονομικός ρυθμιστής της αγοράς αερομεταφορών.
Από την άλλη πλευρά, η ΥΠΑ αποτελεί τον «Φορέα Παροχής Υπηρεσιών Αεροναυτιλίας και Διαχείρισης Αερολιμένων και Υδατοδρομίων», έχοντας υπό τον έλεγχό της τα λοιπά περιφερειακά αεροδρόμια που δεν περιήλθαν στη διαχείριση της Fraport Greece.
Φ. Φωτ.
H νεοσύστατη Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας έχει ως αποστολή την άσκηση ρυθμιστικών, κανονιστικών και εποπτικών αρμοδιοτήτων στο τομέα των αερομεταφορών, της αεροναυτιλίας και των τελών των αερολιμένων, όντας ο οικονομικός ρυθμιστής της αγοράς αερομεταφορών…Μια ενδεικτική της υφιστάμενης πολιτικής πρακτικής ιστορία, για το πως η ανάγκη για μια αναγκαία ανεξάρτητη Διεύθυνση (η Γ. Γραμματεία) με ένα ολιγάριθμο σώμα επιθεωρητών γίνεται απέλπιδη προσπάθεια να βολευτεί μια συντεχνία χωρίς έργο στη μετά Fraport εποχή σε καλοπληρωμένες θέσεις άεργων και αργόμισθων εποπτών!!!!
Ποια διαφορετικά γραφεία?! Εκεί που ήταν όλοι οι υπάλληλοι είναι. Ρουσφετολογικά επιλεγησαν οι υπάλληλοι της ΑΠΑ. οι θέσεις είναι περίπου 500 και όχι 285!!!! Τις υπόλοιπες ήθελε ο Διοικητής να τις καλύψει με δικά του παιδιά από μετατάξεις. Ούτε Διοίκηση διορισμένη δεν έχει η ΑΠΑ ακόμη!