Σοβαρές δυσκολίες για την Astra Airlines, η οποία προχώρησε, χθες και σήμερα, σε ακυρώσεις πτήσεων.
Σε ανακοίνωσή της, η αεροπορική ζητάει συγνώμη από το επιβατικό κοινό, τονίζοντας ότι εργάζεται για την ομαλή συνέχιση του πτητικού της έργου.
Του Φώτη Φωτεινού
Η εταιρεία διαθέτει στο στόλο της 4 αεροσκάφη και σχετικά πρόσφατα είχε ανακοινώσει το χειμερινό πρόγραμμα της περιόδου 2019 – 2020.
Αυτό περιελάμβανε πτήσεις από και προς Θεσσαλονίκη σε Χίο, Μυτιλήνη, Σάμο, Λήμνο, Ικαρία, Ηράκλειο και Κω και από και προς Αθήνα σε Χίο, Κοζάνη, Καστοριά και Ικαρία.
Η εταιρεία, τα τελευταία χρόνια, βασιζόταν στην εκτέλεση αρκετών άγονων αεροπορικών γραμμών (κάποια από τα ανωτέρω δρομολόγια είναι άγονες γραμμές).
Ωστόσο, στη συνέχεια, αρκετές άγονες γραμμές συνενώθηκαν και κατέληξαν σε ανταγωνίστριες εταιρείες.
Σύμφωνα με τον τελευταίο διαθέσιμο ισολογισμό που είναι του 2017, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 26,33 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση κατά 35,08% σε σχέση με το 2016.
Αντίστοιχα, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 0,23 εκατ., σε σχέση με 0,19 εκατ. ευρώ το 2016.
Το σύνολο των υποχρεώσεων, στα τέλη του 2017, έφτανε τα 11,6 εκατ., έναντι 9,3 εκατ. το 2016 και το σύνολο του προσωπικού τα 133 άτομα.
Η εταιρεία, με έδρα την Θεσσαλονίκη, πραγματοποίησε την πρώτη πτήση της τον Ιούλιο του 2008.
H ανακοίνωση της Astra Airlines
Η εταιρεία ενημερώνει το επιβατικό κοινό σχετικά με τις πτήσεις που ακυρώθηκαν πρόσφατα ότι τα αιτήματα για την αποζημίωση των επιβατών θα εξεταστούν και θα απαντηθούν μέχρι την 15-11-2019.
Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και εργαζόμαστε για την ομαλή και εύρυθμη συνέχιση των πτήσεων μας.