Για άλλη μια φορά, στη μεγαλύτερη συνάντηση του κλάδου των αερομεταφορών «ROUTES Europe 2019», που έγινε στο Ανόβερο, το αεροδρόμιο της Αθήνας κατέκτησε με τις ψήφους των αεροπορικών εταιρειών την 1η θέση στην κατηγορία των +20 εκατ. επιβατών, ξεπερνώντας ανταγωνισμό αεροδρομίων από το Βέλγιο, τη Δανία, τη Γερμανία, τη Νορβηγία και τη Ρωσία.
Να σημειωθεί ότι, τα βραβεία Routes είναι μοναδικά στο είδος τους, καθώς η ψήφος και η διαδικασία απόφασης ανήκουν αποκλειστικά στις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες επιβραβεύουν την αριστεία στην αεροπορική ανάπτυξη παγκοσμίως.
Στην ίδια κατηγορία με το αεροδρόμιο της Αθήνας ήταν υποψήφια για διάκριση τα αεροδρόμια των Βρυξελλών (το οποίο πήρε το 2ο βραβείο), της Κοπεγχάγης, του Μονάχου, του Όσλο (Gardermoen) και της Μόσχας (Vnukovo).
Η φετινή υποψηφιότητα της Αθήνας απέσπασε το εγκώμιο των αεροπορικών εταιρειών – κριτών, εστιάζοντας ειδικά στην ανάπτυξη (+11%) της επιβατικής κίνησης το 2018, με περισσότερους από 24,1 εκατ. επιβάτες.
Παράλληλα, ο κόμβος της Αθήνας προσέλκυσε 62 νέα δρομολόγια τη χρονιά που πέρασε και καλωσόρισε 4 νέες αεροπορικές εταιρείες.
Επίσης, βάσεις στην Αθήνα δημιούργησαν η Volotea και η Ellinair, ενώ η Ryanair ξεκίνησε 21 συνδέσεις και η AEGEAN 15 νέα δρομολόγια.
Ακόμη, 13 εταιρείες αύξησαν τη δραστηριότητά τους σε 34 δρομολόγια.
Ξεχωριστό έπαινο απέσπασε το βραβευμένο Σχήμα Κινήτρων του ΔΑΑ, το οποίο συμπεριλαμβάνει 13 διαφορετικές κατηγορίες και όπως τονίσθηκε «καλύπτει κάθε πιθανή αναπτυξιακή προσπάθεια από εταιρείες Βάσης, χαμηλού κόστους, ή παραδοσιακές».
«Η σπουδαία πρώτη θέση στα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά βραβεία Routes Europe μας δίνει πάρα πολύ μεγάλη ικανοποίηση! Κυρίως, γιατί είναι μια διάκριση που προέρχεται από την ψήφο των αεροπορικών εταιρειών που αφενός αναγνωρίζουν τα επιτεύγματα της ομάδας μας, αρχικά ως προς τις ενέργειές μας που έγιναν για την προσέλκυσή τους στο αεροδρόμιο της Αθήνας, και αφετέρου, για τις δράσεις που γίνονται διαρκώς ώστε η παρουσία τους να αναπτύσσεται συνεχώς και με επιτυχία», δήλωσε η Ιωάννα Παπαδοπούλου, διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
«Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω θερμά τους συνεργάτες μου στην ομάδα αεροπορικού μάρκετινγκ, γιατί με τη δική τους δέσμευση, αφοσίωση και επαγγελματισμό, φτάσαμε στη σημαντική αυτή και δίκαιη διάκριση. Μια πραγματικά ομαδική προσπάθεια», συμπλήρωσε.