Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) αναθεώρησε επί τα χείρω τις προβλέψεις για τις οικονομικές απώλειες του κλάδου των αερομεταφορών.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Η IATA εκτιμά ότι τα έσοδα από τις επιβατικές αεροπορικές μεταφορές μπορούν να σημειώσουν πτώση κατά 252 δισ. δολ. ή 44% εν συγκρίσει με το 2019. Μάλιστα, για την Ευρώπη υπολογίζει συρρίκνωση εσόδων κατά 76%.
Στην Ελλάδα, η μείωση επιβατών θα ανέλθει στο 43% ή σε 21,5 εκατ. επιβάτες, κάτι το οποίο θα επιφέρει μειωμένα έσοδα, σε σχέση με το 2019, κατά 3,2 δις δολάρια.
Η Ένωση εκτιμά ότι θα «χαθούν» 192.000 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας και ότι το εγχώριο ΑΕΠ θα συρρικνωθεί κατά 8,3 δις δολάρια.
https://www.facebook.com/iata.org/videos/273556833641991/?t=0
Εφόσον βγήκε ΚΥΑ από τα Υπ. Υγείας και Ναυτιλίας για τις μετακινήσεις με πλοία γιατί δε βγήκε αντίστοιχη ΚΥΑ των Υπ. Υγείας και Μεταφορών; Τι ισχύει με τις αεροπορικές μετακινήσεις στα νησιά; Ποιός ελέγχει τους επιβάτες, η ΥΠΑ, Η ΕΛΑΣ; Στο κάτω κάτω ο κορονοιός αεροπορικά ήρθε στην Ελλάδα, όχι με τα πλοία της γραμμής. Το Υπουργείο Μεταφορών, η Διοίκηση της ΥΠΑ ποιες νομοθετικές πρωτοβουλίες έλαβαν;
Δυστυχώς η Πολιτική Αεροπορία εκμηδενίζεται και στην Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμα ανεξάρτητη Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας για να προετοιμάσει την επόμενη μέρα μετά το πέρας της υγειονομικής κρίσης.
Αερολιμενικος ειστε κυριε Καραγιαννη ?