Τα καύσιμα αποτελούν συνήθως το μεγαλύτερο λειτουργικό κόστος για τις αεροπορικές εταιρείες, επί του παρόντος περίπου το 30%, όπως τονίζει η ΙΑΤΑ.
Οι γεωγραφικές περιφέρειες με υψηλότερες τιμές καυσίμων βρίσκονται σε μειονεκτική θέση όσον αφορά στην κερδοφορία και την ανταγωνιστικότητά τους.
Οι τιμές ποικίλλουν ανά περιοχή, λόγω της δυναμικής προσφοράς – ζήτησης στα επιμέρους γεωγραφικά σημεία.
Από εδώ και στο εξής, είναι επιτακτική η ανάγκη να δοθεί στους προμηθευτές των SAF πρόσβαση στα συστήματα καυσίμων των αεροδρομίων, καθώς, ως καύσιμο, χρησιμοποιεί την ίδια υποδομή με τα συμβατικά αεροπορικά καύσιμα.
Ανεξάρτητα από την έδρα τους, όλες οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να μπορούν να συμμετέχουν επί ίσοις όροις στην παγκόσμια αγορά SAF, σχολιάζει η ΙΑΤΑ.