Την περαιτέρω ανάπτυξη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως προορισμών του παγκόσμιου δικτύου της επιδιώκει, μεταξύ άλλων, η Turkish Airlines που διοργάνωσε workshop με τη συμμετοχή πάνω από 60 ταξιδιωτικών πρακτορείων από τη χώρα μας και την ισπανική Μάλαγα.
Σημειωτέον, το workshop διοργάνωσε η Turkish Airlines στην Αθήνα σε συνεργασία με την Malaga- Costa Del Sol και τον Ισπανικό Οργανισμό Τουρισμού.
Κατά τη διάρκεια του workshop, τουριστικοί πράκτορες πραγματοποίησαν B2B συναντήσεις προωθώντας προορισμούς και στις δύο χώρες, συζητώντας παράλληλα για επιχειρηματικές ευκαιρίες, προϊόντα και υπηρεσίες τουρισμού, στις δύο αγορές.
Ο γενικός διευθυντής της Turkish Airlines στην Ελλάδα, Alp Yavuzeser δήλωσε «H Turkish Airlines επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης ως προορισμών του παγκόσμιου δικτύου της, αλλά και ως πύλες για τις ομορφιές της Ελλάδας.
Πέρυσι εξυπηρετήσαμε περισσότερους από 55.0000 επιβάτες από και προς Ελλάδα.
Είμαστε υπερήφανοι που αποτελούμε κομμάτι της διαρκώς αναπτυσσόμενης ελληνικής τουριστικής αγοράς και που συμβάλλαμε σε μία ακόμη χρονιά με ρεκόρ αφίξεων για την Ελλάδα».
Όπως εξήγησε ο ίδιος, η Turkish Airlines διενεργεί εβδομαδιαία 42 πτήσεις μεταξύ Αθήνας/Θεσσαλονίκης και Istanbul.
Από τον Ιανουάριο έως τον Σεπτέμβριο του 2018, η Turkish Airlines εξυπηρέτησε περισσότερους από 58 εκατ. επιβάτες παγκοσμίως, ποσοστό κατά 12% υψηλότερο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.