Ξεχωριστή ημέρα αποτέλεσε η 11η Σεπτεμβρίου 2020 για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» και την εταιρεία που το διαχειρίζεται, την Fraport Greece.
Ο διάδρομος 10-28 παραδόθηκε προς χρήση, σηματοδοτώντας την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του αεροδρομίου, σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του νέου terminal, η οποία υπολογίζεται στα τέλη του έτους.
Με το νέο διάδρομο, επεκτείνονται σημαντικά οι επιχειρησιακές δυνατότητες του αεροδρομίου, καθώς μπορεί να φιλοξενεί μεγαλύτερα αεροσκάφη, περισσότερες πτήσεις και το κυριότερο, θα ελαχιστοποιήσει τις ματαιώσεις πτήσεων, λόγω ομίχλης ή άλλου έντονου καιρικού φαινομένου, λόγω περισσότερων εναλλακτικών διαδρομών προσγείωσης / απογείωσης, δεδομένης της δυνατότητας χρήσης και του υπάρχοντος διαδρόμου (16-34).
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο διάδρομος, με το παλαιότερο μήκος του, είχε τη δυνατότητα εξυπηρέτησης του 22,6% των υφιστάμενων τύπων αεροσκαφών, ενώ με το εκτεταμένο μήκος 3.440 μ. το 89,6%.
Ο διάδρομος 10-28 χωριζόταν σε δυο, ξεχωριστά έργα: την επέκταση προς τη θάλασσα και την αναβάθμιση της αντοχής του χερσαίου τμήματος.
Το έργο της επέκτασης υπογράφτηκε τον Οκτώβριο του 2005 και έπρεπε να παραδοθεί, σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, τον… Ιούλιο του 2011.