«Το τίμημα για το Καστέλι είναι εξαιρετικά συμφέρον για το δημόσιο». Αυτό υποστηρίζουν στελέχη της ΓΕΚ – ΤΕΡΝΑ, η οποία – σε κοινοπραξία με τους Ινδούς της GMR – κατέθεσαν τη μοναδική προσφορά για το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης, στο Καστέλι.
Mάλιστα, τα εν λόγω στελέχη αναφέρουν ότι η συμφωνία με την GMR είχε κλείσει εδώ και καιρό, σημειώνοντας ότι η «κάθοδος» στο Καστέλι αποτελεί απαρχή των επενδύσεων των Ινδών στην Ελλάδα, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή.
Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και η ινδική εταιρεία, η οποία σημείωσε ότι θα είναι ο operator του αεροδρομίου, με ποσοστό τουλάχιστον 10%, όπως ορίζει η προκήρυξη.
Εκπρόσωπος της εταιρείας σχολίασε ότι η εκδήλωση ενδιαφέροντος για το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης εντάσσεται στην στρατηγική ανάπτυξη του ομίλου, παραθέτοντας στοιχεία του τουρισμού της Ελλάδας, αλλά και του υπάρχοντος αεροδρομίου.
Οι Ινδοί, πάντως, πέρα από αεροδρόμια, έχουν έντονη παρουσία στο τομέα της ενέργειας και των έργων υποδομής (αυτοκινητόδρομοι), κάτι που ίσως προδικάζει μελλοντικές συνέργιες με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Από την πλευρά τους, κύκλοι του υπουργείου Μεταφορών εμφανίζονται ικανοποιημένοι για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού, εκφράζουν, ωστόσο, προβληματισμό για την απουσία άλλων προσφορών.
Το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης, αρχικού προϋπολογισμού 850 εκατ. ευρώ, θα κατασκευαστεί με σύμβαση παραχώρησης 37 ετών, εκ των οποίων τα 5 αναφέρονται στα κατασκευαστικά έργα.