Όμοιο ρυθμό ανάπτυξης στην ομάδα αεροδρομίων «Α» και «Β» επιδιώκει η Fraport Greece. Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία του 2018, η ομάδα αεροδρομίων «Α» (η ομάδα «Α» περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Ακτίου, Ζακύνθου, Καβάλας και Χανίων) γνώρισε άνοδο επιβατών 7,9%, έναντι 10,2% της ομάδας «Β» (η ομάδα «Β» περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Σάμου, Σκιάθου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Κω).
H εταιρεία προσδοκά σε περαιτέρω ανάπτυξη της ομάδας «Α», ώστε να ισοσκελιστεί ο ρυθμός ανάπτυξης με την ομάδα «Β».
Στην ομάδα «Α» συμπεριλαμβάνονται τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, στο οποίο κορυφώθηκαν, την περσινή χρονιά, οι κατασκευαστικές εργασίες για το νέο διάδρομο, με αποτέλεσμα την ματαίωση αρκετών πτήσεων και των Χανίων, το οποίο είναι το μοναδικό από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece που γνώρισε πέρσι μείωση επιβατών, λόγω της διακοπής των πτήσεων της Ryanair.
«Η κατάσταση στα Χανιά έχει ανατραπεί, λόγω της εισόδου της Sky Express και της Ellinair», εξηγούν στο metaforespress.gr στελέχη της Fraport Greece.
Σχολιάζοντας την συνολική επίδοση του 2018, στην οποία η επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece σημείωσε αύξηση 8,9%, με 29,87 εκατ. επιβάτες, τα ίδια στελέχη σημειώνουν ότι «η αύξηση αυτή αποκτά επιπρόσθετη σημασία, δεδομένης της αύξησης του 10,3% που επήλθε το 2017, κάτι το οποίο φανερώνει τη δυναμική των αερομεταφορών και του τουρισμού στην Ελλάδα».
Υπενθυμίζεται ότι, πέρσι, οι διεθνείς επιβάτες ανήλθαν στα 22,91 εκατ., έναντι 20,55 εκατ. το 2017, ήτοι αύξηση 11,5%.
Αντίστοιχα, οι επιβάτες εσωτερικού ανήλθαν στα 6,96 εκατ., έναντι 6,87 εκατ. το 2017, ήτοι αύξηση 1,2%.
Την μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο σημείωσαν τα αεροδρόμια της Κεφαλονιάς με 21%, της Καβάλας με 20,4% και της Σαντορίνης με 16,8%, ενώ τα πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Ρόδου και της Κέρκυρας.