Την εξέλιξη των κατασκευαστικών εργασιών στα 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια, που βρίσκονται υπό τη διαχείριση της Fraport Greece, παρουσίασε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Alexander Zinell, από το βήμα του 3ου Συνεδρίου Υποδομών και Μεταφορών, που συνδιοργανώνουν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία έχει στη διάθεσή της «συνολικά 4 χρόνια, δηλ. 48 μήνες για την παράδοση των έργων», τα οποία ξεκίνησαν στις αρχές του 2018, «με μικρή καθυστέρηση λόγω καιρικών συνθηκών, κατορθώνοντας να τις ολοκληρώσουμε 6 μήνες πριν τη λήξη της προθεσμίας».
Ήδη, από το 2018, έχουν παραδοθεί τα αεροδρόμια Χανίων, Καβάλας και Ζακύνθου, ενώ έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και το αεροδρόμιο του Ακτίου.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τον κ. Zinell, η εξέλιξη έργων στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport Greece έχει ως εξής:
-Αεροδρόμιο Καβάλας 100%.
-Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης 30%. Η παράδοση θα γίνει το 2021
-Αεροδρόμιο Κέρκυρας 55%. Η παράδοση θα γίνει το 2021
-Αεροδρόμιο Ακτίου 95%. Η παράδοση θα γίνει το 2019
-Αεροδρόμιο Κεφαλονιάς 60%. Η παράδοση θα γίνει το 2019
-Αεροδρόμιο Ζακύνθου έχει ολοκληρωθεί στο 100%
-Αεροδρόμιο Χανίων έχει ολοκληρωθεί στο 100%
-Αεροδρόμιο Σκιάθου 80%. Η παράδοση θα γίνει το 2019 (ως το τέλος του Ιουνίου)
-Αεροδρόμιο Μυκόνου 50%. Η παράδοση θα γίνει το 2021
-Αεροδρόμιο Μυτιλήνης 60%. Η παράδοση θα γίνει το 2020
Αεροδρόμιο Σάμου 75%. Η παράδοση θα γίνει το 2019
-Αεροδρόμιο Σαντορίνης 30%. Η παράδοση θα γίνει το 2021
-Αεροδρόμιο Ρόδου 70%. Η παράδοση θα γίνει το 2020.
-Αεροδρόμιο Kω 50%. Η παράδοση θα γίνει το 2021.
Κάνοντας αναφορά στα επίπεδα επιβατικής κίνησης του 2018, ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Greece είπε ότι συνολικά στα ελληνικά αεροδρόμια διακινήθηκαν 64,1 εκατ. επιβάτες.
Ειδικότερα, στα περιφερειακά αεροδρόμια της Fraport η επιβατική κίνηση άγγιξε τους 29,9 εκατομμύρια επιβάτες, στο αεροδρόμιο της Αθήνας τους 24,1 εκατομμύρια επιβάτες και στα υπόλοιπα ελληνικά αεροδρόμια τους 10,1 εκατ. επιβάτες.
Καταλήγοντας, ο κ. Zinell τόνισε ότι στόχος της Fraport Greece δεν είναι η οικοδόμηση υποδομών που να εξυπηρετούν το μέλλον της Ελλάδας, αλλά η οικοδόμηση έργων που θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο σε δημόσιο τομέα και τουρισμό.