Στενοχώρια στους επιβάτες και… ενθουσιασμό στους ανταγωνιστές προκάλεσε η απόφαση της Ryanair για τη διακοπή των πτήσεων Αθήνα – Θεσσαλονίκη από την 1η Απριλίου.
Η εν απόφαση είχε προαναγγελθεί, σε συνέντευξη Τύπου της Ryanair τον περασμένο Οκτώβριο, σηματοδοτώντας την αλλαγή στρατηγικής της εταιρείας.
Η Ryanair, η οποία δεν ανανέωσε το θερινό πρόγραμμα και τα δρομολόγια Αθήνα – Ρόδος, Αθήνα – Χανιά και Αθήνα – Μύκονος, σε σχέση με το θερινό πρόγραμμα του 2018, επικεντρώνεται περισσότερο στις διεθνείς πτήσεις από και προς Ελλάδα, παρά στις εσωτερικές, οι οποίες φαίνεται ότι δεν είναι κερδοφόρες.
Ενδεικτικό είναι ότι τα μοναδικά δρομολόγια εσωτερικού που διατηρούνται τη θερινή περίοδο είναι τα Αθήνα – Σαντορίνη και Χανιά – Θεσσαλονίκη.
Σχετικά με το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη υπολογίζεται ότι διακινεί 1,5 – 1,6 εκατ. επιβάτες σε ετήσια βάση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που συνέλεξε το metaforespress.gr, σε εβδομαδιαία βάση και για τη χειμερινή περίοδο 2018/19, o όμιλος της Aegean Airlines διεξάγει 70 πτήσεις, η Ryanair 21 και η Ellinair 14 (η Ellinair ανακοίνωσε σχετικά πρόσφατα ότι δημιουργεί βάση στο «Ελ. Βενιζέλος).
Επί του παρόντος παραμένει άγνωστο, εάν θα εισέλθει νέα εταιρεία στην γραμμή. Σε σχετική ερώτηση του metaforespress.gr στην Sky Express, η απάντηση ήταν αρνητική.