Κάποτε φιλοδοξούσε να «καλύψει» το κενό της κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας στα δρομολόγια μακρινών αποστάσεων.
Κάποτε κατάφερε να διεξάγει απευθείας πτήσεις Αθήνα – Νέα Υόρκη.
Ο λόγος για τη Hellenic Imperial Airways, η οποία στα πρώτα χρόνια λειτουργίας της εκτελούσε αποκλειστικά ναυλωμένες πτήσεις για λογαριασμό ξένων εταιριών.
Τον Μάιο του 2009 ανακοίνωσε την έναρξη προγραμματισμένων πτήσεων από την Αθήνα προς Μπίρμινχαμ, Τζέντα και Καζαμπλάνκα.
Οι πτήσεις εκτελέστηκαν για λίγους μήνες. Τον Φεβρουάριο του 2010, ενόψει του Μουντιάλ 2010 στην Νότια Αφρική, ανακοινώθηκαν δρομολόγια από Αθήνα στο Γιοχάνεσμπουργκ.
Μάλιστα, στις 24 Ιουνίου 2011, η Hellenic Imperial Airways εγκαινίασε τη πρώτη απευθείας πτήση μεταξύ Αθήνας και του αεροδρομίου Τζών Κέννεντυ της Νέας Υόρκης, με κωδικό HT0411 και με αεροσκάφος τύπου Boeing 747-200B.
Στο τέλος του 2011 και έπειτα από διάφορες “αναταράξεις” και μη ικανοποίηση επιχειρησιακών στόχων, η Hellenic Imperial Airways ακύρωσε όλες τις προγραμματισμένες της πτήσεις.
Εκτέλεσε πολύ λίγες ναυλωμένες πτήσεις το 2012, και από εκεί και πέρα έπαυσε να λειτουργεί.
Δύο από τα Boeing 747-200B της εγκαταλείφθηκαν στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, ενώ τα άλλα δύο βρίσκονταν στο Καράτσι και τη Τζακάρτα.
Το Μάρτιο του 2015, οι πρώην εργαζόμενοι της εταιρείας απέκτησαν το δικαίωμα από το δικαστήριο να δημοπρατήσουν τα εναπομείναντα Boeing 747, τα οποία εγκαταλείφθηκαν στην Αθήνα.
Αργότερα τον ίδιο μήνα, τα αεροσκάφη έπρεπε να παραδοθούν στο Πακιστάν, αν και στο ενδιάμεσο της πτήσης, τα αεροσκάφη προσγειώθηκαν στο Ιράν και εντάχθηκαν στο στόλο της Iran Air.
Ένα από αυτά τα αεροσκάφη βρίσκεται ακόμη στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και έγινε σκραπ, όπως φαίνεται στο ανωτέρω video.