Η Cyprus Airways στοχεύει να αποκτήσει μερίδιο αγοράς 15% στα δρομολόγια Κύπρου – Ελλάδας, όπως αναφέρει, σε συνέντευξή της στο metaforespress.gr, η εμπορική διευθύντρια Natalia Popova.
Η (νέα) Cyprus Airways, η οποία ξεκίνησε πτήσεις τον Ιούνιο του 2017, ενισχύει τα δρομολόγιά της στην Ελλάδα, επιδιώκοντας να εδραιωθεί, εκ νέου, στην ελληνική αγορά.
Συνέντευξη στη Βάσω Βεγιάζη
-Τι μερίδιο αγοράς προσδοκά να κατακτήσει η εταιρεία, με αφορμή την έναρξη πτήσεων Λάρνακα – Θεσσαλονίκη, αλλά και τις καθημερινές πτήσεις Λάρνακα – Αθήνα;
-Η αεροπορική σύνδεση Κύπρου – Ελλάδας εξυπηρετείται από πολλές εταιρείες, ιδιαίτερα τα δρομολόγια Λάρνακα-Αθήνα και Λάρνακα- Θεσσαλονίκη. Στόχος είναι το μερίδιο αγοράς μας να φτάσει τουλάχιστον στο 15%.
-Ποιο είναι το όραμα της εταιρείας για την ελληνική αεροπορική αγορά;
-Οι Κυπριακές Αερογραμμές ήταν ένα ισχυρό εμπορικό σήμα στην ελληνική αγορά. Για αρκετά χρόνια ήταν η πρώτη επιλογή των Ελλήνων.
Δυστυχώς, με την κατάρρευση των Κυπριακών Αερογραμμών το 2015, το εμπορικό σήμα χάθηκε. Οι «νέες» Κυπριακές Αερογραμμές επιδιώκουν να εδραιωθούν και πάλι στην ελληνική αγορά, ως μια εταιρεία που είναι αξιόπιστη, με υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και μία από τις κορυφαίες επιλογές.
-Κατά πόσο και με ποιον τρόπο επηρεάζει την Cyprus Airways η αναστολή εργασιών της Cobalt;
-Καθώς δεν είχαμε πολλές κοινές αγορές με την Cobalt, η αναστολή των εργασιών της δεν μας επηρέασε σε μεγάλο βαθμό.
Σίγουρα, μας δίνονται κάποιες ευκαιρίες από την προοπτική εισδοχής σε νέες αγορές.
-Ποιοι είναι οι μακροπρόθεσμοι στόχοι της εταιρείας; Υπάρχουν βλέψεις για «άνοιγμα» σε νέες αγορές;
Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια ισχυρή αεροπορική εταιρεία που θα προσφέρει πολλαπλές και ενδιαφέρουσες επιλογές στους Κύπριους, καθώς επίσης να συμβάλει στην αύξηση της ζήτησης του εισερχόμενου τουρισμού και να καθιερώσουμε την Κύπρο ως διαμετακομιστικό σταθμό.
Παρακολουθούμε συνεχώς το πτητικό μας πρόγραμμα και αξιολογούμε τις ευκαιρίες που μας δίνονται για εισαγωγή νέων δρομολογίων που θα μπορούσαν να αποτελέσουν μέρος της στρατηγικής μας ανάπτυξης.
-Πως εκτιμάτε ότι θα διαμορφωθεί η αεροπορική αγορά τα επόμενα χρόνια;
-Ο τομέας αυτός αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις, όπως η αυξημένη διαθεσιμότητα θέσεων, οι αυξανόμενες τιμές των καυσίμων και ο μεγάλος ανταγωνισμός.
Οι αρχές μπορούν να βοηθήσουν τον τομέα, εξασφαλίζοντας «ίσους όρους ανταγωνισμού», μειώνοντας το κόστος υπηρεσιών για τις αεροπορικές εταιρείες και, προωθώντας νέους προορισμούς. Στα επόμενα χρόνια, μόνο οι πιο ικανές και καλά οργανωμένες αερογραμμές, θα επιβιώσουν.