Η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα είναι ιδιαίτερα σημαντικοί παράγοντες για τις εταιρείες επίγειας εξυπηρέτησης, εξασφαλίζοντας ότι τα αεροπλάνα που εξυπηρετούν θα είναι έτοιμα το γρηγορότερο δυνατό.
Για το λόγο αυτό, η Skyserv προχώρησε σε συνεργασία με την Amadeus για να εφαρμόσει το ευέλικτο και εξιδεικευμένο σύστημα Altéa Departure Control System (DCS), για την παράλληλη διαχείριση επιβατών και πτήσεων.
Με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας, που θα συμβάλλει στην καλύτερη κάλυψη των εξατομικευμένων αναγκών των πελατών της, η Skyserv θα είναι πλέον σε θέση να διαχειριστεί πιο αποτελεσματικά τις λειτουργίες της.
Με την εφαρμογή της λύσης, η Skyserv μπορεί πλέον να διαχειρίζεται τις load control λειτουργίες από ένα κεντρικό σημείο και όχι από 37 διαφορετικά αεροδρόμια, όπως γινόταν μέχρι πρότινος. Γεγονός που οδηγεί σε μείωση του κόστους και αύξηση της αποτελεσματικότητας, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ακρίβεια και καλύτερη εμπειρία για τους ταξιδιώτες.
Επιπλέον, η Skyserv επωφελείται από μία γκάμα καινοτομιών που διαθέτει η πλατφόρμα, όπως η πραγματοποίηση check-in εκτός αεροδρομίου, οι οποίες ενσωματώνονται εύκολα χωρίς να απαιτείται η εγκατάσταση άλλων αναβαθμίσεων στο λογισμικό της και κάνουν τη Skyserv έναν ακόμη πιο ευέλικτο πάροχο για τις αεροπορικές εταιρείες και τους πελάτες τους.
Σύμφωνα με τον Αναστάσιο Σταυρακάκη, Information Technology and Telecommunication Manager της Skyserv, «Η αξιοπιστία, η αποτελεσματικότητα και η ακρίβεια βρίσκονταν πάντοτε στον πυρήνα των λειτουργιών μας. Αξιοποιώντας τις τελευταίες τεχνολογικές καινοτομίες, είμαστε σε θέση να συνεχίζουμε να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια και επιβάτες. Η Amadeus μοιράζεται το όραμα μας και τα συστήματά της αποτελούν μια μακροπρόθεσμη επιλογή που αυξάνει σημαντικά την αξία που προσφέρουμε στις αεροπορικές εταιρείες».
Από την πλευρά του ο Yannick Beunardeau, Vice President, Airport IT, EMEA της Amadeus σχολίασε «Το προϋπάρχον σύστημα DCS της Skyserv ήταν σχεδόν παρωχημένο και αυτό σήμαινε ότι οι ομάδες μας έπρεπε να συνεργαστούν στενά για να πραγματοποιήσουν σωστά τη μετάβαση στο νέο σύστημα.
Είμαστε ικανοποιημένοι για τη συνεργασία μας με την κορυφαία εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης στην Ελλάδα και μοιραζόμαστε τη πεποίθηση της Skyserv ότι η τεχνολογία μπορεί να φέρει κοντά όλα τα συνεργαζόμενα μέρη σε ένα αεροδρόμιο, πάντα με γνώμονα τα περισσότερα οφέλη για τον ταξιδιώτη».
Η μετάβαση στο καινούργιο σύστημα περιελάμβανε 150 αεροπορικές εταιρείες και 37 διαφορετικά αεροδρόμια και ολοκληρώθηκε μέσα σε ένα απαιτητικό χρονοδιάγραμμα 3 μηνών, χωρίς καμία διακοπή των υπηρεσιών της Skyserv.