Το μπάχαλο με τα έργα στο «Μακεδονία», με τις ταυτόχρονες εργολαβίες κατασκευής του νέου διαδρόμου και της ανακατασκευής του υφιστάμενου ανάγκασε τη Ryanair στη συρρίκνωση του καλοκαιρινού προγράμματος του 2017.
Το πρόβλημα έγκειται στο σημείο που τέμνονται οι δυο διάδρομοι, με αποτέλεσμα ο υφιστάμενος να έχει περιορισμένες επιχειρησιακές δυνατότητες, όπερ και σημαίνει λιγότερες εξυπηρετούμενες πτήσεις.
Ο προβληματισμός και η ανησυχία, που έχουν εκφράσει δεκάδες τουριστικοί και επαγγελματικοί φορείς της Βορείου Ελλάδας, αφορά τη μη σαφή εικόνα για την ημερομηνία ολοκλήρωσης των δυο εργολαβιών, καθώς ενδέχεται, όπως υποστηρίζουν, να συνεχιστούν τα έργα μεσούσης της θερινής περιόδου και αυτό να δημιουργήσει προβλήματα στην εξυπηρέτηση των αεροπορικών εταιρειών.
Η Ryanair ανακοίνωσε, σήμερα, ότι λόγω μη επιβεβαιωμένης διαθεσιμότητας του αεροδιαδρόμου Θεσσαλονίκης τον επόμενο χρόνο, θα προβεί σε αλλαγή του καλοκαιρινού προγράμματος για το 2017. Συγκεκριμένα, προκειμένου να εξυπηρετηθούν όσες περισσότερες διεθνείς πτήσεις της εταιρείας από και προς τη Θεσσαλονίκη, «θυσιάζεται» η σύνδεση εσωτερικού προς Αθήνα, η οποία θα μειωθεί από 7 σε 3 καθημερινές πτήσεις.
Το επόμενο καλοκαίρι, η Ryanair θα προσφέρει 19 διεθνή δρομολόγια από την Θεσσαλονίκη, με 4 νέα δρομολόγια προς Αμβούργο, Γκέτεμποργκ, Κοπεγχάγη και Ντόρτμουντ, καθώς και μία νέα καλοκαιρινή σύνδεση προς Βερολίνο.
Το καλοκαιρινό πρόγραμμα Θεσσαλονίκης για το 2017 θα προσφέρει:
-4 νέα δρομολόγια: Αμβούργο, Γκέτεμποργκ, Κοπεγχάγη και Ντόρτμουντ
-1 νέο καλοκαιρινό δρομολόγιο προς Βερολίνο (καθημερινό)
-21 δρομολόγια σε σύνολο (19 διεθνή και 2 εσωτερικού)
-3 καθημερινές πτήσεις με φιλικά business ωράρια στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη Αθήνα (από 7 καθημερινές)
-1.5 εκατομμύρια πελάτες ανά έτος
Η Chiara Ravara, διευθύντρια μάρκετινγκ και πωλήσεων Ελλάδος της Ryanair, δήλωσε στην Θεσσαλονίκη: “Λόγω έλλειψης επιβεβαίωσης σχετικά με την διαθεσιμότητα του αεροδιαδρόμου Θεσσαλονίκης για το επόμενο καλοκαίρι, είμαστε στην δυσάρεστη θέση να μειώσουμε την συχνότητα των πτήσεων μας μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αθήνας από 7 σε 3 καθημερινές για το καλοκαίρι.
Ο λάθος χρονικός συντονισμός των έργων και η συνεχής έλλειψη διαύγειας σχετικά με την διαθεσιμότητα του αεροδιαδρόμου, δεν μας επιτρέπουν παρά μόνο να μειώσουμε κάποιες πτήσεις εσωτερικού, ώστε να συμβάλλουμε σε περισσότερες διεθνείς αφίξεις τουριστών, μέσω απευθείας πτήσεων προς την Θεσσαλονίκη το επόμενο καλοκαίρι.
Παραμένουμε αφοσιωμένοι στην ανάπτυξή της Θεσσαλονίκης και στην αύξηση του διεθνούς εισερχόμενο τουρισμού, διατηρώντας παράλληλα χαμηλούς ναύλους στο εσωτερικό μας δίκτυο, με φιλικά business ωράρια πτήσεων για τους Έλληνες πελάτες μας.
Τέλος, ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τον νέο ιδιοκτήτη του αεροδρομίου, την Fraport Greece, μόλις το αεροδρόμιο είναι σε πλήρη λειτουργία”.