Με στόχο την ανάπτυξη μιας κοινής προσέγγισης στην εξυπηρέτηση των αναγκών του κλάδου των αερομεταφορών, σε σχέση με το New Distribution Capability (NDC), οι Unisys Corporation και JR Technologies αποφάσισαν να ενώσουν τις “δυνάμεις” τους.
Σε αυτήν την πρωτοποριακή προσέγγιση, ο συνδυασμός του συστήματος Διαχείρισης Προσφορών (OfMS) της JRT και του AirCore® Order Manager™ της Unisys, παρέχει στις αεροπορικές εταιρείες ευελιξία και ταχύτητα στην πώληση των υπηρεσιών τους και την εξυπηρέτηση των πελατών τους.
Το ΝDC, αναπτύχθηκε από τη Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA), και προσδιορίζει ένα νέο πρότυπο μετάδοσης δεδομένων, για την αντιμετώπιση των σημερινών περιορισμών στη διανομή των υπηρεσιών των αεροπορικών εταιρειών, παρέχοντας δυνατότητες όπως η διαφοροποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η άμεση ανταπόκριση στις ανάγκες της αγοράς (time-to-market), η πρόσβαση σε εμπλουτισμένο περιεχόμενο (rich content) σχετικά με τις πτήσεις και η διαφάνεια κατά τη διαδικασία αγοράς των υπηρεσιών. Η προσέγγιση της Unisys και της JRT συνδυάζει τις δύο λύσεις που απαιτούνται για την επιτυχή υιοθέτηση του NDC από τις αεροπορικές εταιρείες: τη δυνατότητα δημιουργίας, επικοινωνίας και διαχείρισης της προσφοράς των υπηρεσιών των αεροπορικών εταιριών (OfMS) και τη διαχείριση της παραγγελίας (AirCore Order Manager), όταν κάποια προσφορά επιλέγεται από τον πελάτη.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με τη Unisys προκειμένου να προάγουμε την υιοθέτηση του New Distribution Capabilities (NDC) από τις αεροπορικές εταιρείες», δήλωσε ο George Khairallah, πρόεδρος της JR Technologies. «Καθώς οι αεροπορικές εταιρείες “πειραματίζονται” ολοένα και περισσότερο με την προσφορά των υπηρεσιών τους (offer management) με βάση το NDC, αντιλαμβάνονται την ανάγκη για ένα σύστημα διαχείρισης παραγγελιών (order management) σχεδιασμένο με τρόπο που να μπορεί να παρέχει στιβαρή και ολοκληρωμένη διαχείριση της προσφοράς (offer servicing), παρά ένα σύστημα απλής παρακολούθησης και αποθήκευσης των παραγγελιών (orders).
Είμαστε εντυπωσιασμένοι με το Air Core Order Manager της Unisys για την ευελιξία του, τον πλέον σύγχρονο σχεδιασμό του και την άμεση δυνατότητά του να ανταποκριθεί στην πλήρως πελατοκεντρική διαχείριση των παραγγελιών (order servicing), συνεργαζόμενο με οποιοδήποτε σύστημα εξυπηρέτησης πελατών (Passenger Services System) χρησιμοποιεί η αεροπορική εταιρεία. Συνδυαστικά, προσφέρουμε μία πραγματικά συνεργατική πλατφόρμα διανομής των υπηρεσιών των αεροπορικών εταιρειών».
«H επιλογή της JR Technologies ως συνεργάτη μας στο NDC ήταν μια προφανής επιλογή», δήλωσε ο Dheeraj Kohli, vice president and global head of travel and transportation της Unisys. «Η JR Technologies είναι η πρώτη εταιρεία που απέκτησε πιστοποίηση για το NDC και έως σήμερα, θεωρείται πρωτοπόρος στην κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων και των απαιτήσεων για την επίτευξη του κατάλληλου περιβάλλοντος πώλησης/διανομής των υπηρεσιών των αεροπορικών εταιρειών. Η διαφοροποίηση των αεροπορικών εταιρειών και η αύξηση των εσόδων τους, αποτελούν τους παράγοντες που ωθούν σε αλλαγές στα κανάλια διανομής και η JRT είναι σαφώς στην πρώτη γραμμή, βοηθώντας τις αεροπορικές να πραγματοποιήσουν τις αλλαγές αυτές. Ο κύριος στόχος της κοινής μας προσέγγισης είναι να καταργήσουμε τα εμπόδια που προκύπτουν από την πολυπλοκότητα στον κλάδο των αεροπορικών εταιρειών και να παρέχουμε άμεση πληροφόρηση για τη ζήτηση, τις προτιμήσεις των πελατών και το σκοπό του ταξιδιού του πελάτη, προκειμένου να υπάρξουν νέες πηγές εσόδων, έλεγχος της διανομής και καινοτομία».
Το OfMS συνδυάζει εκτενείς δυνατότητες δημιουργίας και διάθεσης των υπηρεσιών των αεροπορικών εταιρειών επιτρέποντάς τους να παρέχουν εξατομικευμένες προσφορές με εμπλουτισμένο περιεχόμενο (rich content) δια μέσω κάθε καναλιού πώλησης. Η απόφαση για τη διάθεση μεμονωμένων ή συνδυασμένων υπηρεσιών βελτιστοποιείται με την εφαρμογή σύνθετων κανόνων επιλογής, δίνοντας τη δυνατότητα προσφοράς και στη συνέχεια αγοράς, μέσω του AirCore Order Manager system, μιας μεγάλης γκάμας προϊόντων και υπηρεσιών.
Τέλος, το Unisys AirCore Order Manager αποτελεί την πλήρη και κύρια πηγή (master source) όλων των πληροφοριών σχετικά με τη διακίνηση και εξυπηρέτηση επιβατών, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα ενιαίο κανάλι διάθεσης και διαχείρισης των παραγγελιών. Εκτός από την επεξεργασία των ΙΑΤΑ NDC μηνυμάτων, το AirCore Order Manager επικοινωνεί με το σύστημα εξυπηρέτησης επιβατών (Passenger Services System) της εκάστοτε αεροπορικής μέσω των καθορισμένων διεπαφών. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει σε πραγματικό χρόνο τον συγχρονισμό των παραγγελιών (orders) και των Passenger Name Records (PNRs), μέσω αμφίδρομης επικοινωνίας και με οικονομικά αποδοτικό τρόπο.