Η MSC Air Cargo παρέλαβε το πρώτο της εμπορευματικό αεροσκάφος B777-200 Freighter, το οποίο κατασκευάστηκε από την Boeing και θα εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Κίνας, ΗΠΑ, Μεξικού και Ευρώπης.
Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη
Σύμφωνα με τον Jannie Davel, Senior Vice President Air Cargo στην MSC,: «Οι πελάτες μας χρειάζονται την επιλογή αεροπορικών λύσεων, γι’ αυτό ενσωματώνουμε αυτόν τον τρόπο μεταφοράς για να συμπληρώσουμε τις εκτεταμένες θαλάσσιες και χερσαίες μεταφορές εμπορευμάτων μας. Η παράδοση αυτού του πρώτου αεροσκάφους σηματοδοτεί την έναρξη της μακροπρόθεσμης επένδυσής μας στο air cargo».
Σύμφωνα με την MSC, ο Jannie Davel διαθέτει μεγάλη εμπειρία στις αεροπορικές εμπορευματικές μεταφορές, έχοντας εργαστεί στον τομέα για πολλά χρόνια, ενώ πρόσφατα υπήρξε επικεφαλής του τμήματος commercial cargo operations της Delta, προτού ενταχθεί στην MSC το 2022.
Όπως σημείωσε: «Από τότε που ξεκίνησα στην MSC, έχω μιλήσει με πολλούς συνεργάτες και πελάτες σε όλη την αγορά και είναι πολύ σαφές ότι το air cargo μπορεί να επιτρέψει σε μια σειρά εταιρειών να ανταποκριθούν στις ανάγκες εφοδιαστικής τους.
Οι αεροπορικές μεταφορές προσθέτουν επιλογές, ταχύτητα, ευελιξία και αξιοπιστία στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, ενώ προσδίδουν ιδιαίτερα οφέλη στη μετακίνηση ευπαθών προϊόντων, όπως φρούτα και λαχανικά, φαρμακευτικά και άλλα προϊόντα υγειονομικής περίθαλψης και αγαθά υψηλής αξίας.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να δούμε το πρώτο αεροσκάφος μας με το σήμα MSC να απογειώνεται στους ουρανούς και πιστεύουμε ότι η MSC Air Cargo αναπτύσσεται σε γερά θεμέλια χάρη στην αξιόπιστη, συνεχή υποστήριξη από τον συνεργάτη μας Atlas Air».
Αξίζει να αναφερθεί ότι, η Atlas Air, θυγατρική της Atlas Air Worldwide Holdings, Inc., υποστηρίζει την MSC στο κομμάτι του αεροσκάφους, τους πληρώματος, της συντήρησης και ασφάλισης.
Το εν λόγω αεροσκάφος είναι το πρώτο από τα τέσσερα B777-200F υπό παραγγελία της MSC, παρέχοντας ειδική χωρητικότητα για την υποστήριξη της συνεχούς ανάπτυξης της επιχείρησης.
Το δικινητήριο B777-200F έχει χαμηλή απόδοση καυσίμου, χαμηλό κόστος συντήρησης και λειτουργίας και, με αυτονομία 4.880 ναυτικών μιλίων (9.038 χλμ.), μπορεί να πετάξει περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο αεροσκάφος στην κατηγορία του.
Πληροί επίσης τα πρότυπα μέτρησης ποσοστώσεων για μέγιστη προσβασιμότητα σε ευαίσθητα στο θόρυβο αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο.